Crysis Remastered z ładniejszą grafiką na PS5 i XBX
Crytek opublikował aktualizację, która poprawia jakość oprawy na konsolach nowej generacji.
Pobierając najnowszy update, wzbogacamy Crysis Remastered w wersjach na PlayStation 5 lub Xbox Series X/S o trzy tryby działania: wydajnościowy, jakościowy oraz z włączonym ray tracingiem. Gracze z pewnością najbardziej docenią fakt, że w każdym z nich może działać w 60 klatkach na sekundę. Wcześniej musieliśmy się zadowolić zabawą w 30 FPS.
Oto różnice pomiędzy poszczególnymi trybami:
- w wydajnościowym gra działa w 1080p i 60 FPS na wszystkich konsolach;
- w jakościowym gra działa w 1800p i 60 FPS na PlayStation 5, w 4K i 30 FPS na Xbox Series X oraz w 4K i 30 FPS na Xbox Series S;
- z włączonym ray tracingiem gra działa w 1440p i 60 FPS na PlayStation 5 i Xbox Series X oraz 1080p i 30 FPS na Xbox Series S.
Grę w ulepszonej wersji przetestowali już m.in. redaktorzy Digital Foundry, choć jedynie na konsolach Xbox Series X/S. Odnotowali wyraźną poprawę jakości, ale także spadki płynności oraz rozdzielczości. Według nich najmniej problematyczny jest wariant wydajnościowy.
Poniżej można zobaczyć, jak wygląda i działa Crysis Remastered po aktualizacji:
Crytek nie tylko poprawiło jakość grafiki. Aktualizacja przynosi także szereg poprawek, brakujący etap o nazwie Ascension, a także klasyczne sterowanie jako opcję.