Crash Bandicoot 4: It's About Time ma zaoferować ponad 100 zróżnicowanych poziomów

​Crash Bandicoot 4: It's About Time ma posiadać ponad 100 poziomów i najpewniej przebije pod tym względem Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.

Po sukcesie odniesionym przez odświeżoną edycję Crash Bandicoot N. Sane Trilogy tylko kwestią czasu było zapowiedzenie kolejnej pełnoprawnej odsłony serii. Ujawniony w czerwcu Crash Bandicoot 4: It’s About Time zaoferuje nie tylko kontynuację wątków rozpoczętych w poprzednich epizodach, ale również wniesie szereg usprawnień oraz nowości.

I tak zgodnie z dostępną informacją najpewniej będzie to największa pod względem liczby poziomów gra traktująca o przygodach słynnego jamraja. Chodzi o ponad 100 zróżnicowanych, w tym stosunkowo rozbudowanych lokacji, w których nie zabraknie innowacyjnego podejścia do rozgrywki.

Reklama

Słowa te pochodzą z opisu produkcji, który rozesłał GameStop. Czy faktycznie będziemy mieć do czynienia z większą ilością leveli? Tego dowiemy się dopiero za jakiś czas, aczkolwiek warto przypomnieć, że trylogia ma 102 poziomy razem z arenami z bossami.

Co ciekawe, za czwórkę nie odpowiada studio Vicarious Visions, które przywróciło do życia oryginalną trylogię Crash Bandicoot, ale ekipa z Toys for Bob, mająca na koncie Spyro Reignited Trilogy. Pod względem rozgrywki produkcja wróci do korzeni platformówek z lat 90., co z pewnością ucieszy starszych graczy, chociaż - jak twierdzą deweloperzy - również nowi odbiorcy powinni czuć się zadowoleni z poziomu gry.

Nie zabraknie walk z bossami, które w przeciwieństwie do poprzedniczek mają być bardziej rozbudowane, a co za tym idzie trudniejsze. Pojawią się tzw. Maski Kwantowe - każda z nich wyróżnia się innymi zdolnościami. Przykładowo Maska Czasu spowolni otaczającą Crasha rzeczywistość, natomiast jeszcze inna maska pozwoli nam na bieganie po ścianach.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time zadebiutuje 2 października 2020 roku na PlayStation 4 oraz Xbox One. Jednak najpewniej tylko kwestią czasu jest przeniesienie tytułu również na inne platformy sprzętowe, w tym konsole następnej generacji.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy