Coca-Cola z reklamą inspirowaną Warcraftem

​Real Magic - to nazwa nowej globalnej platformy uruchomionej przez koncern Coca-Cola. Przedstawiono na niej reklamę inspirowaną serią gier Warcraft (w tym World of Warcraft).

Pierwsza kampania nosi nazwę "One Coke Away From Each Other". W Polsce przetłumaczono ją na "Coca-Cola zbliża nas do siebie". Występują w niej m.in. DJ Alan Walker, amerykańska koszykarka Aerial Powers oraz komentator, analityk i streamer o pseudonimie "AverageJonas". W reklamie pojawia się postać przywodząca na myśl orków z uniwersum Warcrafta.

Koncern opowiada, że pomysł na platformę Real Magic zrodził się podczas pandemii koronawirusa i stanowi efekt przemyśleń z ostatniego półtora roku. Zespół odpowiedzialny za kampanię "One Coke Away From Each Other" chciał podkreślić, że wszyscy różnimy się między sobą, ale zarazem możemy być blisko i wspólnie sprawić, by świat był jeszcze ciekawszy.

Reklama

Coca-Cola przedstawiła przy okazji także nowy, odświeżony znak towarowy - Hug. Projektanci zaokrąglili jego kształt, upodabniając je do tego, jak wygląda logo na butelkach z popularnym napojem. Poniżej zobaczycie wydłużoną, trwającą dwie minuty wersję spotu:

Nawiasem, wprowadzenie do reklamy postaci tak podobnej do orków z uniwersum Warcrafta teoretycznie mogłoby stanowić podstawę do pozwu sądowego. Jednak przypomnijmy, że Bobby Kotick - prezes Activision, koncernu posiadającego prawa do marki Warcraft - zasiada w zarządzie Coca-Coli. Tak więc niewykluczone, że nawiązanie do gier to cicha, niepisana współpraca pomiędzy obiema markami.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy