Co przyniesie grudniowa aktualizacja Quake Champions?
W grudniu w Quake Champions pojawią się jedne z największych zmian w historii, w tym ekscytujący sposób dokonywania postępów i zdobywania unikatowych nagród; nowy system zdobywania wyposażenia dla danego czempiona; nadejście długo oczekiwanego trybu przejmowania flagi (CTF); nowa mapa oraz mnóstwo innych poprawek i ulepszeń.
Społeczność prosiła o zmiany w systemie postępów i nagród, a więc w grudniowej aktualizacji spełniamy te oczekiwania. Gracze znajdą w grze zupełnie nowe sposoby awansowania oraz zdobywania nagród bezpłatnych i premium, zawierające jeszcze więcej elementów kosmetycznych oraz jasno określoną ścieżkę, co można osiągnąć i kiedy. Nowa przepustka sezonowa, podobna do systemów dostępnych w innych grach, dostarcza graczom zarówno bezpłatną, jak i płatną ścieżkę zdobywania nagród poprzez awansowanie w trakcie sezonu na arenach. Oto konkrety:
- Im dłużej grasz, tym więcej nagród zdobywasz - fraguj ze znajomymi, awansuj, zgarniaj mnóstwo ekstra łupów!
- Zarówno gracze grający za darmo, jak i płacący, otrzymają skórki, cieniowania, przedmioty estetyczne, ikony, tabliczki na imię, walutę i pojemniki z łupem. Płacący gracze otrzymają więcej nagród, a większość elementów na ścieżce płatnej będzie zupełnie nowa.
- Każdy sezon zawierać będzie 100-poziomową drabinkę, wypełnioną po brzegi nagrodami.
- Płacący gracze będą mogli skorzystać z dodatkowej premii - natychmiast odblokuje ona unikatową broń i ozdobnik.
- Wydarzenia dzienne i tygodniowe będą dostępne zarówno na ścieżce płatnej, jak i darmowej, ale płatna wersja oferować będzie dodatkowe wyzwania tygodniowe, dzięki którym będzie można zdobyć więcej waluty i nagród.
Przepustka sezonowa Quake Champions będzie dostępna w cenie 1000 szt. platyny. Wprowadzenie przepustki sezonowej oznacza kolejne zmiany systemu ekonomii, na przykład usunięcie plecaków i skrzyń, konsolidację walut i nie tylko.
Oprócz postępów w przepustce sezonowej, gwarantujących nagrody, gracze będą mogli teraz także awansować konkretnych czempionów, zaliczając różne wyzwania w grze. Zaliczenie wyzwania tygodniowego i awansowanie w przepustce sezonowej da graczom "odłamki", walutę którą można wydać na odblokowanie elementów w specjalnej linii postępów, unikatowej dla każdego czempiona. System ten pozwoli graczom zdobyć jeszcze więcej nagród i - co jeszcze ważniejsze - wybrać czempiona, którego dotyczą dane nagrody.
Tryb przejmowania flagi (CTF) powraca! Społeczność o niego prosiła i teraz ten klasyczny tryb FPS znów się pojawia, z całą charakterystyczną dynamiką Quake. Aby pomóc wam rozpocząć zabawę, do aktualizacji dołączamy nową mapę Citadel, specjalnie zaprojektowaną dla CTF. Uważni fani Quake mogą zauważyć, że Citadel inspirowana była planszą "Stone Keep" z Quake Live. Przygotujcie swoje drużyny i skorzystajcie z wszelkich dostępnych środków, aby obronić flagę.