CI Games emituje obligacje i przyśpiesza produkcję Lords of the Fallen 2
CI Games planuje wyemitować roczne obligacje o wartości do 15 mln zł. Pozyskanie dodatkowego kapitału pozwoli Spółce rozpocząć prace produkcyjne nad drugą częścią Lords of the Fallen.
CI Games zakończyło prace koncepcyjne nad Lords of the Fallen 2 i jest gotowe do przejścia w fazę produkcji.
Pierwsza część LOTF została w ostatnim czasie udostępniona abonamentom PlayStation Plus i Xbox Live Gold. Łącznie w obu usługach grę pobrało ponad 6 milionów graczy.
"Chcemy wykorzystać potencjał zdobyty organicznie dzięki bardzo dużej popularności gry. Do sprzedanego przez nas nakładu ponad miliona egzemplarzy doszedł efekt bardzo udanych promocji na konsole Xbox One oraz PlayStation 4. W pierwszą część gry Lords of the Fallen zagrało już łącznie znacząco powyżej 7 mln graczy. Istotna dla rozwoju marki będzie też premiera mobilnej wersji, którą mamy już gotową i w ciągu kilku tygodni trafi na globalny rynek. Tak duży potencjał marki Lords of the Fallen sprawia, że nie chcemy dłużej czekać z rozpoczęciem prac" - powiedział Marek Tymiński, Prezes CI Games.
Produkcja gry będzie realizowana w kooperacji z podwykonawcą, który produkuje gry dla znanych światowych producentów gier. Nadzór koncepcyjny i merytoryczny sprawować będzie wyselekcjonowany zespół w ramach CI Games. Prawa do marki, finansowanie, działania marketingowe i dystrybucyjne pozostaną po stronie CI Games. Obecnie finalizowane są negocjacje i jeszcze w tym roku spółka może podpisać umowę i rozpocząć prace.
Rozpoczęcie produkcji LoTF2 jeszcze w tym roku nie obciąży zespołu, który przygotowuje do wydania w kwietniu 2017 najważniejszą w historii spółki grę - Sniper: Ghost Warrior 3 - prace związane ze szlifowaniem gry, optymalizacją na konsole, będą intensywnie prowadzone do dnia premiery.
"Obrany harmonogram pozyskania kapitału i rozpoczęcia współpracy z podwykonawcą stwarza realną szansę na premierę drugich Lordsów w 2018 roku" - dodał Marek Tymiński.
W połowie listopada Zarząd CI Games podjął decyzję o emisji 1,1 mln zł akcji, dzięki czemu Spółka uzyskała pełne finansowanie na działania marketingowe i promocję SGW3.