Reklama

CD Projekt z własnej kieszeni zwróci pieniądze za Cyberpunk 2077

​Nie milkną echa problemów z Cyberpunk 2077 oraz problemów ze zwrotami pieniędzy za Cyberpunk 2077. Aby je ułatwić, Sony zdecydowało się kompletnie usunąć produkcję z dystrybucji cyfrowej, ale co z osobami, który nabyły odsłony pudełkowe? Tutaj do akcji wkroczył sam CD Projekt, z obietnicami.

Obietnice były niestety dość krótkotrwałe, ponieważ firma z Warszawy obiecywała, że z własnej "kieszeni" odda pieniądze każdemu, kto zwróci się z tym problemem do 21 grudnia. Znaczenia nie miało, czy mowa o wersji cyfrowej, czy pudełkowej, lecz inicjatywę ogłoszono... 18 grudnia wieczorem, więc dość późno.

Dawało to nieco ponad dwa dni na zgłoszenie chęci na zwrot, co wydaje się być terminem dość napiętym. Jest to oczywiście całkowicie logiczne rozwiązanie: im krótszy okres ubiegania się o zwroty, tym mniej pieniędzy trzeba będzie teraz wypłacić kupującym. Dzisiaj można jeszcze próbować.

Reklama

"Naszą intencją jest, żeby każdy właściciel kopii fizycznej albo cyfrowej gry, który dokonał zakupu w sieci detalicznej i posiada ważny dowód zakupu, otrzymał zwrot kosztów. Zrobimy to z własnej kieszeni, jeśli będzie to konieczne" - napisał CD Projekt RED w piątkowym wpisie na Twitterze.

"Jeżeli nie macie możliwości otrzymania refundacji kosztów ze sklepu, w którym dokonaliście zakupu, skontaktujcie się z nami drogą mailową do 21 grudnia. Jest to jednorazowa inicjatywa, poinformujemy o następnych krokach natychmiast po upływie tego terminu" - czytamy dalej.

Szczegółów tych jeszcze nie podano, ale spodziewane są dzisiaj, ponieważ można jeszcze się zgłaszać. Czy posiadacze wersji pudełkowych będą musieli odsyłać kopie? To wydaje się dość kontrowersyjne, ale tak samo dziwne byłoby otrzymanie zwrotu, a następnie zatrzymanie kopii Cyberpunk 2077.

Również Microsoft obiecuje zwroty za kopie cyfrowe z Microsoft Store - i to bez usuwania gry z oferty, z czym nie poradziło sobie Sony. "Żeby mieć pewność, że każdy gracz otrzyma obsługę w jakości, której oczekuje od Xbox, rozszerzamy naszą politykę przyjmowania zwrotów" - napisano.

"Chociaż wiemy, że deweloperzy z CD Projekt RED pracowali ciężko nad stworzeniem Cyberpunk 2077 w ekstremalnie wymagających okolicznościach, to jednocześnie zdajemy sobie też sprawę, że niektórzy gracze są niezadowoleni z obecnej jakości gry na starszych typach konsol" - dodają przedstawiciele marki Xbox.

-----------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj ponad 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje