CD Projekt stara się ratować Gwint za pomocą dodatku

​Ostatnie zwolnienia w dziale GOG postrzegano jako dowód, że Gwint nie cieszy się zbyt dużą popularnością, ponieważ wyniki finansowe karcianki i sklepu cyfrowego właściciele - CD Projekt - podawali zawsze razem. Teraz zapowiedziano jednak rozszerzenie, które może poprawić sytuację.

Dodatek nosi tytuł Krwawa Klątwa. Wprowadza ponad 100 nowych kart, w tym 31 neutralnych i 14 dla każdej frakcji. Twórcy zapewniają, że "niezależnie od stylu gry, będziecie mogli wzmocnić talie oraz poeksperymentować z nowymi mechanikami i archetypami" - czytamy w ogłoszeniu.

Jest nawet warstwa fabularna. "W wyniku mrocznego rytuału przeprowadzonego przez potężnego wampira wyższego, Dettlaffa van der Ereteina, księżyc przybrał barwę krwi a ziemia i jej mieszkańcy zostali skażeni. Nieznane dotąd potwory przebudziły się ze snu i są żądne krwi". Brzmi groźnie.

Reklama

Wśród nowych elementów rozgrywki wymienić można wzmacnianie jednostek z tarczami, czy też karty powodujące obrażenia wraz z upływem czasu, jak trucizna i krwawienie. Jest też Szał, aktywujący się w określonych przypadkach - po spadku punktów życia poniżej pewnego poziomu.

Klątwa Krwi debiutuje jeszcze w tym miesiącu, 28 marca, na PC, PS4 oraz Xbox One. Podobnie, jak w przypadku wszystkich dostępnych w Gwincie kart, również te z opisywanego rozszerzenia posiadać będą dwa wizualne warianty: podstawowy oraz w pełni animowany.

Jeśli o Gwincie mowa, to 27 lutego w grze rozpoczął się Sezon Niedźwiedzia, a wraz z nim zmiany w rozgrywce rankingowej i zwykłej. Główna innowacja polega na tym, że gracze, którzy osiągną dziesiąty poziom doświadczenia mają dostęp do dwóch Drzewek Sezonowych w Księdze Nagród.

W jednym z nich odblokujemy unikalne, sezonowe ramki, a w drugim awatar i rewers. W każdym z nich znajduje się również jedna karta premium z zestawu startowego, zadania związane z trybem sezonowym oraz standardowe nagrody, czyli beczki, złoto i pył meteorytowy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gwint
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama