CD Projekt nie boi się Half-Life: Alyx

​Cyberpunk 2077 debiutuje w kwietniu przyszłego roku, jako jedna z większych premier pierwszego półrocza i jeden z ostatnich podrygów obecnej generacji konsol. W marcu na rynku pojawi się za to Half-Life: Alyx, czyli kontynuacja legendarnej serii oraz zwiastun czegoś nowego - sprzętu VR.

Czy polskie studio powinno obawiać się konkurencji? Czy na rynku nie ma miejsca na dwie wiosenne premiery? Przedstawiciele firmy z Warszawy zapewniają, że nie mają najmniejszych nawet obaw, ponieważ projekt Valve to produkcja "absolutnie niszowa", tylko dla rzeczywistości wirtualnej.

To słowa Michała Nowakowskiego, odpowiedzialnego w polskim studiu za rozwój biznesowy. Nowakowski dodaje, że nawet w przypadku wielkiego sukcesu Half-Life: Alyx nie widzi wielkiej przyszłości dla rzeczywistości wirtualnej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Half-Life: Alyx
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy