Call of Duty: Warzone Mobile podbija rynek gier mobilnych? Statystyki i liczby

Rynek mobilnych strzelanek poszerzył się ponad dwa tygodnie temu o kolejną ciekawą pozycję. Swój debiut zaliczyła gra Call of Duty: Warzone Mobile dostępna na platformach iOS oraz Android. Czy producenci mogą mówić o dużym komercyjnym sukcesie?

O tym, że Warzone w mobilnej wersji może odnieść spory sukces, wiedzieliśmy już podczas wstępnej fazy, kiedy to do gry zarejestrowało się 50 milionów graczy. Zwiastun ze strzelanki wyświetlono w sieci ponad 11,5 milionów razy, co również wskazuje, że marka Call of Duty nadal ma się fantastycznie.

Według raportu mobilegamer sporządzonego za pośrednictwem Appmagic na liście najchętniej pobieranych gier mobilnych w marcu bieżącego roku prym wiedzie opisywany Call of Duty: Warzone Mobile. Pomimo tego, że debiut gry przypadł dokładnie na 21. dzień tego miesiąca, tytuł został pobrany 20,6 mln razy.

Reklama

Tym samym nowa na rynku strzelanka pobiła m.in. Robloxa (18,3 mln), 8 Ball Pool (16,2 mln) czyli słynny bilard o Miniclipa, Ojol The Game, Pizza Ready czy też Subway Surfers. Z kolei jeśli mowa o finansowych wynikach (bez uwzględnienia opłat za platformę i podatków) w dn. 21 marca - 4 kwietnia, to nowa mobilna gra z serii Call of Duty wygenerowała 2,3 mln dolarów przychodu.

Aktualnie Call of Duty: Warzone Mobile nadal dosyć chętnie pobierane jest przez fanów mobilnego grania. Tytuł notuje ok. 370-400 tys. pobrań każdego dnia. Warto jednak zaznaczyć, że te wyniki są dosyć dalekie od fenomenu Call of Duty: Mobile, które debiutowało w 2019 roku.

Rzeczona produkcja w zaledwie dwa tygodnie wygenerowała 14 milionów dolarów przychodów i przez ten okres została pobrana łącznie przeszło 66 milionów razy. Rynek obecnie wygląda jednak nieco inaczej a i przez te kilka lat swój debiut zaliczyło kilka innych rywalizacyjnych strzelanek.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gry mobilne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy