Call of Duty: Modern Warfare 3 - nowa mapa jako celebracja... kultury konopi

Jeden z dataminerów, czyli specjalistów grzebiących w plikach gier w poszukiwaniu ukrytych informacji, ujawnił nadchodzącą atrakcję przeznaczoną dla Call of Duty: Modern Warfare 3.

Mapa o nazwie "Get High" ma zaoferować zupełnie nowe doświadczenie w trybie multiplayer, oddalając się od tradycyjnego formatu map znanych z serii Call of Duty. Zamiast klasycznej areny bitew, gracze znajdą się w świecie inspirowanym estetyką vaporwave, gdzie głównym zadaniem będzie parkourowa rywalizacja o to, kto pierwszy dotrze na szczyt rozstawionych budynków.

Pojawiają się przypuszczenia, że mapa zostanie wprowadzona jako część obchodów kultury konopi w trzecim sezonie gry. Informacje te oparte są na 10-minutowym materiale z rozgrywki udostępnionym przez dataminera o pseudonimieBobNetworkUK. Nie tylko przestrzeń gry, ale i cała jej tematyka wskazuje na chęć wprowadzenia przez twórców świeżego, być może nieco kontrowersyjnego, elementu do świata Call of Duty: Modern Warfare.

Reklama

Trzeci sezon Call of Duty: Modern Warfare 3 i powiązanego z nim Call of Duty: Warzone wystartował już w środę, wprowadzając szereg nowości. Wśród dodatków znalazł się między innymi Tracer Pack: Cheech & Chong, zawierający postacie operatorów z głosami słynnego komediowego duetu Cheecha Marina i Tommy'ego Chonga. To, w połączeniu z ich specjalnym finisherem "Secondhand Smoke", pokazuje, że twórcy nie boją się eksperymentować i wplatać do gry odniesienia do popkultury.

Sezon 3 nie ogranicza się jedynie do kontrowersyjnych nowości. Oferuje również sześć nowych map 6v6, z których cztery są dostępne od startu sezonu, a kolejne dwie mają zostać dodane w jego trakcie. Autorzy wprowadzili także nową misję fabularną do trybu Zombie - Dark Aether - oraz nową postać - Rainmakera.

W Call of Duty: Warzone głównym punktem trzeciego sezonu jest powrót mapy Rebirth Island wraz z trybem Resurgence. W trybie tym gracze mają możliwość odradzania się, dopóki przynajmniej jeden z ich towarzyszy broni pozostaje przy życiu. 

Wprowadzenie takich nowości pokazuje, że twórcy Call of Duty: Modern Warfare 3 nieustannie szukają sposobów na urozmaicenie rozgrywki. Jednocześnie muszą balansować między nowymi pomysłami a sprawdzonymi elementami, które cieszą się niezmienną popularnością i decydują o olbrzymim sukcesie nie tylko tej odsłony, ale i ogólnie całej serii.

Call of Duty od lat osiąga rewelacyjne wyniki finansowe. W 2020 roku przychody wyniosły 300 milionów dolarów. W 2021 roku wzrosły do 390 milionów dolarów, a w 2022 roku spadły do 310 milionów dolarów, co i tak stanowi imponujący rezultat. Jeśli chodzi o całkowity przychód od początku serii, w 2020 roku wynosił on 1,5 miliarda dolarów, aby w 2023 roku osiągnąć astronomiczne 3 miliardy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy