Call of Duty: Black Ops III - dziś premiera!

Wiece, jaki dzisiaj jest dzień? Dokładnie ten, w którym Activision powinno dostarczyć tegoroczną odsłonę swojej flagowej marki. Jedna z najpopularniejszych serii wojennych i tym razem nie zawiodła. Liczba przedpremierowych zamówień mówi sama za siebie.

Czas oczekiwania dobiegł końca. Black Ops wraca w trzeciej odsłonie. Gra jest już dostępna w wersji cyfrowej, a także w sklepach detalicznych na całym świecie. Akcja gry Call of Duty: Black Ops III rozgrywa się w przyszłości, w której granice między ludźmi a maszynami zostają zatarte. Dzięki temu gracze zyskują potężne umiejętności i całkiem nowy system płynnych ruchów wykorzystujących pęd, który kompletnie odmienia rozgrywkę.

"Wraz z Black Ops III, chcieliśmy stworzyć Call of Duty, jakiego jeszcze nie było, odsłonę, która wniesie wiele innowacji do każdego z trybów gry, a także zaskoczy graczy swoimi rozwiązaniami, jednocześnie pozostając wierna stylowi zapewniającemu niesamowite wrażenia, znanemu z największych hitów, co stanowi znak rozpoznawczy serii" - powiedział Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision Publishing, Inc.

Reklama

"Gra jest niesamowicie wciągająca, rozbudowana oraz posiada szereg odlotowych rozwiązań fabularnych, które sprawiają, że nie możemy być z niej bardziej dumni. Jesteśmy przekonani, że fani ją pokochają" - dodał Hirshberg.

Jak zapowiadali twórcy, BOIII stanowi dowód możliwości, jakimi dysponowało Activision w ciągu trzech lat prac nad Call of Duty. Studio deweloperskie Treyarch wprowadziło szereg innowacji we wszystkich trybach rozgrywki.

Kampania

Kampania Black Ops III zaprojektowana jest z myślą o czteroosobowej kooperacji online oraz jej kilkukrotnym przechodzeniu. Gracze trafiają na niesamowite, kinowe sceny, z których znane jest Call of Duty, w nowych starciach na otwartej przestrzeni, zaprojektowanych tak, by gracz za każdym razem mógł podejść do nich inaczej.

Postać gracza może być w pełni spersonalizowana: od broni i sprzętu, po umiejętności i ubranie - wszystkie te elementy można zmieniać, natomiast osobista zbrojownia pozwala pochwalić się osiągnięciami. Dzięki temu kampania stale dostarcza nowych doznań. (Tryb kampanii dostępny tylko na platformach PS4 i Xbox One oraz na komputerach PC). Kluczowe zmiany w kampanii to:

  • Większe obszary stworzono po to, by móc skorzystać z potężniejszego sprzętu, który daje graczom wolność i możliwość zaatakowania przeciwników na różne sposoby. Gra dostarcza niesamowitych wrażeń z każdym kolejnym przejściem, gdyż każde starcie można rozegrać na różne sposoby. Otwarte obszary pozwoliły Treyarch zmienić systemy SI i animacji, dzięki czemu obsługują one ponad 20 rodzajów SI, stawiających graczowi rozmaite wyzwania.
  • Cybernetyczne rdzenie oraz osprzęt taktyczny to cybernetyczne modyfikacje, pozwalające na dodatkową personalizację. Rdzenie dają różne umiejętności, od hakowania na odległość i kontrolowania dronów, po serie ataków wręcz. Osprzęt taktyczny to pasywne ulepszenie, pozwalające korzystać z zaawansowanych zdolności ruchowych i obronnych. Wszystkie te opcje pozwalają drużynom na korzystanie z różnie skonfigurowanych żołnierzy, którzy mogą podejść do starcia na wiele sposobów.
  • Dziupla to miejsce, które gracze odwiedzają między poziomami kampanii, by zmienić broń i osprzęt, pochwalić się medalami i osiągnięciami, czy wejść do wiki gry, by przeczytać więcej o jej świecie i fabule.

Tryb wieloosobowy

Nowy system poruszania się - Black Ops III ma nowy system łączenia ruchów, oparty o pęd, pozwalając graczom na efektowne przemieszczanie się za pomocą wzmocnionych skoków, wślizgów i szybkiego przeskakiwania obiektów. Mapy zaprojektowane zostały z myślą o nowym systemie ruchu, przez co zapewniają graczom wrażenie kontroli nad tym, jak używają środowiska, jednocześnie wymuszając starcia w klasycznym dla Black Ops stylu.

Nowy system specjalistów: Wraz z BOIII Treyarch wprowadza dziewięciu elitarnych specjalistów, których można wybrać w trybie wieloosobowym - każdy z nich ma inny wygląd, osobowość, głos oraz broń i umiejętności. Każdy ma też własny system postępów, co daje nowe pole do awansu, poza globalnymi PD i PD broni.

System specjalistów zmienia sposób, w jaki gracze walczą w kluczowych momentach meczu. Każda broń i umiejętność zostały zaprojektowane tak, aby dany spec działał na polu bitwy inaczej. Poniżej znajdziecie pełną listę.

Ruina

  • Imię i nazwisko: Donnie Walsh
  • Biografia: Wychowany w wojskowej rodzinie, dorastał w niebezpiecznej dzielnicy, jest odważny i uparty. Typowy żołnierz piechoty. Wykorzystuje swoje umiejętności do skrócenia dystansu i zaskoczenia przeciwnika swoją siłą.
  • Broń: Kolce grawitacyjne - tworzą obszarową falę uderzeniową.
  • Umiejętność: Przeładowanie - wytwarza impuls, który na krótko przyspiesza wszystkie jego ruchy.

Serafin

  • Imię i nazwisko: Zhen Zhen
  • Biografia: Stróż porządku w przestępczym syndykacie 54I. Znana ze swojego skupienia i dyscypliny w boju, przez co boją się jej nawet inni członkowie kartelu.
  • Broń: Annihilator - ogromny rewolwer dużego kalibru, strzelający potężnymi pociskami o większej penetracji.
  • Umiejętność: Skupienie bojowe - przez pewien czas daje mnożnik punktów, potrzebnych do zdobycia serii punktowej.

Zwiadowca

  • Imię i nazwisko: Alessandra Castillo
  • Biografia: Dorastając w faweli, podczas przemierzania dachów budynków i obserwowania, co dzieje się na ulicach, rozwinęła sokoli wzrok. Dało jej to miejsce w brazylijskich oddziałach specjalnych. Potrafi przechytrzyć wrogów, znajdując ich, nim się zorientują.
  • Broń: Wróbelek - łuk kompozytowy z wybuchowymi pociskami różnego zasięgu.
  • Umiejętność: Impuls rozpoznania - wypuszcza impuls, który ujawnia wszystkich wrogów w zasięgu.

Żniwiarz

  • Imię i nazwisko: Eksperymentalny robot wojenny (ERW)
  • Biografia: ERW był początkowo drogim projektem wojskowym i miał wspierać oddziały specjalne na polu bitwy. To najbardziej zaawansowany na świecie prototypowy robot bojowy. Przekroczenie budżetu i skandale polityczne doprowadziły jednak do zarzucenia projektu, po którym został tylko jeden egzemplarz.
  • Broń: Kosa - cybernetyczne ramię, zmieniające się w potężne działko.
  • Umiejętność: Psychoza - zinfiltruj systemy BIN wroga, by stworzyć symulację trzech wabików.

Prorok

  • Imię i nazwisko: David Wilkes
  • Biografia: Wilkes otrzymał pierwsze cybernetyczne implanty podczas służby w brytyjskim korpusie inżynieryjnym. Pięć lat i wiele ulepszeń później jest ucieleśnieniem ludzkiej broni na polu bitwy. Wykorzystuje technologię do zakłócenia taktyki wroga i pokonania go.
  • Broń: Burza -broń strzelająca impulsem elektrycznym, który razi wrogów i przeskakuje na pobliskie cele.
  • Umiejętność: Przeskok - cofnij się do niedawno zajmowanej pozycji dzięki tej modyfikacji hakującej symulator pola bitwy.

Nomada

  • Imię i nazwisko: Tavo Rojas
  • Biografia: To ostatni żywy członek elitarnej jednostki Oddziałów Szybkiego Reagowania, specjalizującej się w walkach w dżungli. Rojas zaczął się ukrywać, wykorzystując do przeżycia umiejętności survivalowe. W dziczy czuje się jak w domu, potrafi użyć swoich umiejętności, by wykorzystać otoczenie przeciwko wrogom.
  • Broń: H.I.V.E. - rozkłada pułapki, które po uruchomieniu wypuszczają rój nanodronów.
  • Umiejętność: Wskrzeszenie - gdy staniesz na granicy śmierci, wstrzyknij sobie serum z nanocząsteczek.

Widmo

  • Imię i nazwisko: -
  • Biografia: O Widmie, rzekomym specjaliście od mokrej roboty, nie wiadomo prawie nic. Nawet jego nazwa jest kryptonimem ustalonym przez szereg agencji, które po zgromadzeniu całej dotychczasowej wiedzy na temat niewyjaśnionych zabójstw stwierdziły, że taka osoba jak on (lub ona) istnieje. Wnioski te opierają na dowodach znalezionych na miejscach zbrodni oraz nielicznych relacjach wstrząśniętych świadków. Mimo wielokrotnych korekt wszystkie zeznania wskazują na osobnika potrafiącego poruszać się z nadzwyczajną ostrożnością, zdolnego ominąć lub zneutralizować najbardziej wyszukane systemy zabezpieczeń - zarówno te zautomatyzowane, jak i obsługiwane przez ludzi. Za każdym razem ofiary Widma były "traktowane" z chirurgiczną precyzją, na co wskazują biegnące przez środek ciał rany oraz brak śladów walki.
  • Broń: Rozpruwacz - Widmo używa bliźniaczych monoostrzy, którymi sprawnie i niezwykle precyzyjnie rozczłonkowuje ofiary.
  • Umiejętność: Aktywny kamuflaż - złożone metamateriały dynamicznie zmieniają swoje właściwości i zamiast odbijać fotony, rozprowadzają je wzdłuż swojej powierzchni, dzięki czemu na krótki czas Widmo zyskuje efekt niewidzialności.

Armata

  • Imię i nazwisko: Erin Baker
  • Biografia: Jako jedyna córka i najmłodsze dziecko spośród pięciorga rodzeństwa Erin Baker zawsze musiała walczyć o to, żeby postawić na swoim. Po ukończeniu szkoły średniej, kontynuując trwającą od ponad stu lat rodzinną tradycję służby wojskowej i podążając śladami braci, którzy po kolei dołączali do amerykańskiej armii, sama wstąpiła do wojska. Napędzana ciągłą rywalizacją z rodzeństwem zgłosiła się jako ochotnik do Szkoły Powietrznodesantowej, a potem szturmem przeszła kurs dla komandosów RASP. Wyposażona w ciężki pancerz wysuwa się daleko przed linię frontu i sprawnie przemierza tereny miejskie, po drodze rażąc cele o dużym znaczeniu salwami amunicji najnowszej generacji.
  • Broń: Machina wojny - granatnik wyposażony w granaty odłamkowe z zapalnikiem czasowym, które wybuchają po wejściu w kontakt z wrogiem.
  • Umiejętność: Pancerz kinetyczny - naładowany, elektryczny pancerz reaktywny, który przy kontakcie z wrogimi pociskami zmienia je w nieszkodliwą parę.

Piroman

  • Imię i nazwisko: Krystof Hejek
  • Biografia: Urodzony w Pradze Piroman potrafi rozwiązać każdy problem pojawiający się na polu bitwy. Wyposażony w potężny arsenał broni wyjątkowo skutecznie eliminuje kolejnych wrogów z pomocą swojego ulubionego żywiołu - ognia. Hejek doskonale sprawdza się zarówno w walce jeden na jednego, jak i w czasie obrony strategicznego obszaru, choć czasem efekty jego pracy mogą się okazać trudne do zaakceptowania.
  • Broń: Puryfikator - miotacz ognia, który wystrzeliwuje gorący strumień, paląc wszystkich i wszystko, co znajdzie się w jego zasięgu.
  • Umiejętność: Fala gorąca - Bohater wyrzuca przechowywany ładunek termiczny działający przez krótką chwilę, ogłuszając w ten sposób wrogów znajdujących się w pobliżu.

Więcej na temat nowej części Black Ops III przekażemy wam w aktualnie "produkującej się" recenzji, która powinno ukazać się na dniach. Tymczasem zapraszamy do udziału w naszym konkursie, w którym możecie wygrać własny egzemplarzy gry. Szczegóły znajdziecie tutaj.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy