Call of Duty: Advanced Warfare zarobił już 10 mld dolarów

​Jak informuje Activision, wydawca Call of Duty: Advanced Warfare, gra jest największą premierą w branży rozrywkowej, nie tylko w kategorii wideo, ale także na rynku filmowym, muzycznym i księgarskim biorąc pod uwagę wszystkie produkty, które weszły do sprzedaży w 2014 roku.

"Od  momentu, gdy Activision powołało do życia serię Call of Duty w 2003 roku, przychody z jej sprzedaży na całym świecie przekroczyły 10 miliardów dolarów. To więcej niż zarobiły tak popularne serie filmowe jak Igrzyska Śmierci, Transformers, Avengers i Iron Man razem wzięte" - mówi  Bobby Kotick, CEO Activision Blizzard. "Advanced Warfare to największa, jeżeli bierzemy pod uwagę przychody, premiera na rynku rozrywki w 2014 roku" - dodaje.

"W produkcję Call of Duty: Advanced Warfare włożyliśmy nasze serca i teraz jesteśmy zadowoleni z wyniku" - mówi Eric Hirshberg, CEO, Activision Publishing, Inc. "Zarówno sprzedaż, jak i zaangażowanie graczy podczas pierwszego tygodnia, było znacznie wyższe niż w zeszłym roku. Wzrosła także sprzedaż Karnetów Sezonowych. Gra zbiera doskonałe recenzje i podoba się fanom. Wierzymy, że Advanced Warfare będzie  najlepszą grą w tym roku i dziękujemy wszystkim za wsparcie przy jej premierze" - dodaje.

Reklama

Activision poinformowało także, że Call of Duty: Advanced Warfare to najlepiej sprzedający się tytuł w historii dystrybucji cyfrowej na konsole według danych zebranych z Xbox Live, Playstation Network i wewnętrznych danych Activision.

Dane dotyczące zaangażowania graczy bazują na statystykach z pierwszego tygodnia po premierze. Według nich, gracze rozegrali ponad 370 milionów meczy i awansowali 200 milionów razy podczas rozgrywki w trybie multiplayer.

Dane dotyczące tegorocznej premiery Call of Duty opierają się na sprzedanych egzemplarzach gry zarówno w dystrybucji fizycznej, jak i cyfrowej w czasie pierwszego tygodnia. Porównanie do filmów, muzyki, książek dotyczy pierwszego tygodnia sprzedaży i opiera się na dostępnych publicznie danych i wewnętrznych źródłach Activision. Dane dotyczące wzrostu sprzedaży w porównaniu do zeszłego roku bazują na pierwszym tygodniu po premierze.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy