Bossa Studios zdradza ambitne plany dotyczące sztucznej inteligencji
Podczas niedawno przeprowadzonego wykładu Chet Faliszek zaprezentował śmiałe ambicje producenta Bossa Studios (Worlds Adrift, I Am Bread, Surgeon Simulator), których celem jest zrewolucjonizowanie prowadzenia narracji w grach przy użyciu sztucznej inteligencji.
Faliszek, pracujący aktualnie w londyńskiej siedzibie firmy, przedstawił potencjał SI mogący diametralnie zmienić sposób, w jaki gracze wchodzą w interakcję z podlegającymi nieustannym zmianom wirtualnymi światami.
Tutaj można obejrzeć niedawny wykład, podczas którego Chet Faliszek przedstawia swoje plany dotyczące SI:
Nowy projekt stanowi przykład wykorzystywania przez cieszącego się uznaniem producenta najnowocześniejszych technologii do tworzenia innowacyjnych i zapadających w pamięć doświadczeń.
Bossa Studios rekrutuje właśnie utalentowane osoby do zespołu, który pomoże w realizacji tych ambicji - tak, aby śmiała wizja sztucznej inteligencji mogła stać się rzeczywistością dla graczy. Oficjalna strona producenta zawiera najnowsze oferty zatrudnienia: http://www.bossastudios.com/jobs/
Więcej informacji na temat projektu zostanie udostępnionych w 2018 r.