Bloober Team wprowadzi grę Deathmatch Village na rynek amerykański

​Spółka Bloober Team otrzymała od swojej spółki zależnej - Freeky Games Sp. z o.o., informację o pozytywnym przejściu przez grę "Deathmatch Village" procesu certyfikacji Sony. Dzięki temu produkcja ta przeznaczona na konsolę PlayStation 3 zadebiutuje wkrótce na rynku amerykańskim.

Gra "Deathmatch Village" w wersji na PlayStation 3 oraz PlayStation Vita została wprowadzona do sprzedaży na rynku europejskim w sierpniu ub. roku. Obecna ilość jej graczy wynosi ponad 600 tys., ale dzięki rozpoczęciu dystrybucji w Kanadzie oraz w Stanach Zjednoczonych liczba ta powinna wkrótce przekroczyć 1 mln użytkowników.

"Deathmatch Village w żadnym razie nie stanowi jeszcze istotnego źródła przychodów, ale liczba użytkowników i to na konsolę jest czymś budzącym respekt i budującym bardzo dużą wartość Spółki Freeky Games, której jesteśmy większościowym udziałowcem" - mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Spółki Bloober Team S.A. "Co ważne, rynek amerykański stanowi obecnie nasze największe źródło przychodów, więc debiut amerykański powinien rozszerzyć grupę odbiorców" - dodaje Babieno.

Bloober Team S.A. wypracował w 1 kw. br. prawie 508 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 1.423 tys. zł. W analogicznym kwartale ubiegłego roku Spółka osiągnęła 36 tys. zł zysku netto, a sprzedaż wyniosła 482 tys. zł. Z kolei na poziomie skonsolidowanym tegoroczny zysk netto Grupy Kapitałowej sięgnął 505 tys. zł, podczas gdy rok temu było to 27 tys. zł. Znacząco wzrosły również przychody, z poziomu 778 tys. zł w 1 kw. 2013 r. do 1.537 tys. zł w minionym kwartale br.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Deathmatch Village
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy