Reklama

Błąd w Civilization VI wyłącza grę, jeśli nie wypowiemy wojny

​Gracze informują, że Civilization VI ma wyjątkowo interesujący błąd w wersji Nintendo Switch. Okazuje się, że - będąc na skraju zwycięstwa, już przed samym ekranem końcowym z naszym triumfem - gra po prostu się wyłącza. Jedynym sposobem na obejście problemu jest... wypowiedzenie wojny.

Otwarte pozostaje pytanie, dlaczego nie zauważył tego żaden z testerów, a część obserwatorów zastanawia się także, czy którykolwiek z recenzentów - którzy chętnie chwalili tę konwersję strategii - w ogóle ukończył choć jedną kampanię, skoro popularnego problemu nikt dotychczas nie zauważył.

To jednak detale. Obecnie faktem jest, że istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że gra "obrazi się" i nie da nam wygrać, bez względu na to, jakie zwycięstwo mamy osiągnąć: kulturowe, naukowe, religijne. Wydaje się, że jednym "bezpiecznym" sposobem jest całkowity podbój militarny.

Reklama

Być może jest to jakiś komentarz na temat obecnych czasów. "To trochę tak, jakby zdenerwowana gra przewracała stół z planszówką w obliczu porażki" - komentuje jeden z fanów w serwisie społecznościowym Reddit. Setki raportów od graczy potwierdzają, że nie jest to rzadki błąd.

Odpowiedzialne za produkcję studio Firaxis Games zostało już poinformowano i - jak zapewnia przedstawiciel firmy wydawniczej 2K Games - zajmuje się problemem. W tak zwanym międzyczasie zaproponowano za to dość interesujący sposób na obejście problemów ze zwycięstwem.

A więc proste. Jeśli chcemy pokoju, wystarczy wypowiedzieć wojnę.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy