BioShock: Koniec takiego Irrational Games, jakie znamy
Nic nie trwa wiecznie. Po siedemnastu latach z Irrational Games, Ken Levine postanowił zmienić bieg rzeki i zamknąć studio - przynajmniej w takim kształcie, w jakim istniało do tej pory - by w mniej licznym gronie skupić się na mniejszych projektach.
Ze starej ekipy Irrational Games Ken Levine postanowił zostawić sobie tylko około piętnastu osób. Wraz z nimi zajmie się mniejszą, "bardziej przedsiębiorczą" inicjatywą wewnątrz Take-Two. Wszystkim zwolnionym zapewnione zostanie odpowiednie wsparcie.
Co zaś tyczy się przyszłości grupy "ocalałych" - w swojej oficjalnej wiadomości do fanów, Levine oświadczył, że celem mniejszego zespołu będzie tworzenie skupionych na narracji gier dla graczy hardkorowych. Będą to tytuły wyłącznie cyfrowe.
Uniwersum BioShocka przekazane zostanie wydawcy 2K.