Wśród nich znajdują się m.in. Tina Nawrocki (ekspertka w dziedzinie animacji i projektowania postaci), Hendrik Lesser (szef firmy Remote Control Productions, członek EGDF) i Thiago Klafke (dyrektor World Art w 100 Thieves). Bazując na własnym doświadczeniu i kompetencjach w branży gier, wzbogacą konferencyjne pasma Art in Games oraz Business and Marketing.
W tym roku po raz kolejny staramy się zbudować program wokół najbardziej istotnych i aktualnych w branży tematów. Podczas poprzedniej edycji były to kwestie związane z NFT, a tym razem dominującym wątkiem w większości ścieżek tematycznych będzie z pewnością sztuczna inteligencja.
Poznaj pierwszych prelegentów
Po raz kolejny na konferencji Digital Dragons pojawi się Tina Nawrocki, której poprzednie wystąpienie cieszyło się dużym zainteresowaniem publiczności. Tina jest animatorką 2D z 16-letnim doświadczeniem w branży gier wideo, telewizji i filmie. W 2015 roku dołączyła do Studio MDHR, aby pracować nad grą Cuphead. Po premierze Cuphead pracowała nad dodatkiem do produkcji pod tytułem The Delicious Last Course. Od opuszczenia MDHR w 2020 roku zajmowała się animacją w serialu Netfliksa Green Eggs and Ham, w filmie Space Jam: A New Legacy czy w teledysku Drake'a Knife Talk. Jej wystąpienie będzie dotyczyć sztuki tworzenia animowanego chodu postaci, w tym takich tematów jak: ikoniczne animacje z przeszłości, podejścia znanych animatorów do tworzenia doskonałego chodu oraz sam proces tworzenia dynamicznego i znaczącego animowanego chodu. Opierać się będzie na własnym doświadczeniu w tworzeniu spacerów postaci, od gier wideo, przez filmy i telewizję.
Hendrik Lesser jest CEO i założycielem firmy RCP. Jest także prezesem EGDF, Europejskiej Federacji Twórców Gier, która jest zobowiązana do stymulowania stabilnego i twórczego rozwoju branży w Europie. W ostatniej dekadzie zbudował sieć studiów developerskich, wybierając start-upy na wczesnym etapie rozwoju i rozwijając je do ich obecnego kształtu. Grupa składa się obecnie z kilkunastu firm w Niemczech, Austrii, Finlandii, USA i Pakistanie. Jego wystąpienie dotyczyć będzie rozwijania studia gier w sposób odpowiedzialny, przy stosowaniu praktyk zrównoważonego rozwoju.
Thiago Klafke jest projektantem środowisk 3D i ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży. Pracował m.in. dla takich firm jak Blizzard Entertainment, Ubisoft, Tencent. Obecnie pełni funkcję dyrektora World Art w 100 Thieves. Jego wystąpienie będzie dotyczyć projektowania immersyjnych środowisk 3D dla gier czy VR. Thiago podzieli się doświadczeniem wyniesionym z pracy m.in. nad takimi grami jak Overwatch, Starcraft II i Insurgency. W swoim wystąpieniu pokaże, jak tworzyć własne pomysły i środowiska 3D od początku do końca, z naciskiem na stylizację, wiarygodność i immersję.
Kolejni prelegenci wciąż mogą zasilić agendę konferencji. Drugi nabór trwa do 19 lutego. Aplikację można złożyć na stronie internetowej Digital Dragons.
Bilety w specjalnej cenie dostępne do końca marca
Warto też pamiętać, że właśnie ruszyła sprzedaż biletów Early Bird na tegoroczną konferencję Digital Dragons. Do 31 marca bilety dostępne będą w cenach promocyjnych - 999 PLN za Regular Pass oraz 1200 PLN za Business Pass. Dla kadry zarządzającej w firmach growych organizatorzy przygotowali specjalny pakiet VIP w cenie 2500 PLN, który oferuje uczestnictwo w prestiżowych spotkaniach networkingowych oraz możliwość udziału w ekskluzywnym VIP Party. Bilety VIP zapewniają także dodatkowe udogodnienia podczas konferencji, takie jak VIP bar.
Do 15 marca trwają także zgłoszenia na Indie Showcase (konkurs połączony ze stacjonarną ekspozycją) i Digital Dragons Arena (marketplace dla studiów growych, w którym uczestniczyć można zdalnie). Oba projekty przeznaczone są dla twórców gier niezależnych, oba dają im szansę zaprezentować się podczas konferencji i nawiązać cenne kontakty z potencjalnymi inwestorami czy wydawcami. Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy również są dostępne na stronie organizatora.









