Bijatyka Dead or Alive 6 opóźniona o dwa tygodnie

​Japońskie Koei Tecmo ogłosiło, że bijatyka Dead or Alive 6 ukaże się później, niż pierwotnie zapowiadano. Zmiana daty debiutu wynosi jednak tylko dwa tygodnie: z 15 lutego na 1 marca obecnego roku. Platformy docelowe to nadal PC przez Steam, a także konsole PS4 i Xbox One.

Producent Yohei Shimbori wyjaśnił we wpisie w serwisie społecznościowym Twitter, że modyfikacja planów wynika z chęci "dalszego szlifowania balansu postaci, rozgrywki oraz ekspresji". To ostatnie słowo nie przypomina raczej podobnych ogłoszeń tego typu i oznacza zapewne oprawę graficzną.

"Szczerze przepraszam za niedogodności wywołane opóźnienie daty premiery Dead or Alive 6" - dodał Shimbori w japońskim stylu. Ten deweloper zaangażowany jest w serię bijatyk już o 2006 roku, gdy zajmował się projektowaniem na potrzeby Dead or Alive: Xtreme 2. Później awansował na reżysera.

Reklama

Za projekt odpowiada japońskie Team Ninja, studio znane z cyklu Ninja Gaiden, a także udanego Nioha. W "szóstce" pojawią się interaktywne areny oraz znane i lubiane postacie (choćby Kasumi, Hayate, Hayabusa, Helena, Jann Lee oraz Zack). Twórcy obiecują między innymi ulepszone oświetlenie.

Do tego rozdzielczość maksymalnie 4K i realistyczna mimika twarzy. Łącznie potwierdzono obecnie 25 postaci, w tym dwie całkowite nowości. To Diego, Amerykanin meksykańskiego pochodzenia, reprezentujący Nowy Jork, a także NIiO, naukowiec z Finlandii i specjalista sztuk walki z Indonezji.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama