Beyond: Two Souls - kilka minut z nową grą Davida Cage'a

Redakcja serwisu VG247 miała już okazję pograć w najnowszą produkcję Davida Cage'a i jego studia Quantic Dream - Beyond: Two Souls. Efektem tego są trzy całkiem długie gameplaye pokazujące różne fragmenty gry.

Jej twórcy zdradzili również, że nie będzie w niej fragmentów QTE, a sama rozgrywka powinna zająć nam nieco więcej czasu niż Heavy Rain. W rozmowie z serwisem VG247 David Cage, prezes studia Quantic Dream i twórca Beyond: Two Souls, wyjawił, że w nowej grze nie będzie Quick Time Events, na których opierało się w całości poprzednie dzieło ekipy - Heavy Rain.

W ten sposób developerzy chcą dać graczom więcej swobody. W rozmowie z tym samym portalem Caroline Marchal, główna projektantka rozgrywki w Beyond: Two Souls, zdradziła, że choć na razie trudno to określić, ponieważ gra wciąż jest balansowana, produkcja - w zależności od wyborów podjętych przez graczy - powinna wystarczyć na około 12-15 godzin, a więc nieco więcej niż Heavy Rain.

Poniżej znajdziecie trzy nowe gameplaye z Beyond: Two Souls. Pierwszy prezentuje fragment, w którym główna bohaterka Jodie jest w laboratorium, gdzie naukowcy starają się rozszerzyć jej nadnaturalne zdolności. Kolejny materiał przedstawia sekwencję, w której dziewczyna ucieka ze szpitala, a ostatni prezentuje walkę.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Beyond: Two Souls | Quantic Dream | Sony
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy