Beyond Good & Evil 2: "Tworzenie sequela na obecnej generacji byłoby bolesne"

Zapowiedzi Beyond Good & Evil 2 wypatrywano przez ostatnie lata na każdej możliwej imprezie związanej z grami.

Michael Ancel, twórca pierwszej części, przyznał jednak, że tworzenie gry z myślą o urządzeniach obecnej generacji byłoby niewygodne. W rozmowie z redakcją serwisu GameReactor Michael Ancel powiedział, że tworzenie Beyond Good & Evil 2 ma dużo większy sens na sprzętach następnej generacji.

"Myślę, że wypuszczenie Beyond Good & Evil 2 na obecnych platformach było możliwe, ale byłoby bolesne. Można robić wszystko na wszystkim, ale czasem nie chcesz tracić energii i czasu na optymalizacji i tym podobnych sprawach" - stwierdził Ancel.

"Ponieważ teraz na horyzoncie mamy nowe konsole, pracujemy na nich. Sprawdzamy, ile mocy można z nich wydobyć, bo istnieje jeszcze wiele rzeczy, które trzeba sprawdzić i zrozumieć, ale tak - Beyond Good & Evil to projekt, który ciągle chodzi mi po głowie i mam nadzieję, że coś dobrego w nim się wydarzy już niedługo" - dodał Ancel.

Skoro z Mirror's Edge się udało, czemu nie z Beyondem?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: przygodowe
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy