Beyond Good and Evil 2: Sequel bardziej otwarty i rozległy
W krótkim wywiadzie dla Eurogamera Michael Ancel - twórca Beyond Good & Evil 2 - ujawnił strzępek informacji o grze.
Coraz więcej znaków na niebie i ziemi wskazuje, że na nowych konsolach doczekamy się jednego z najbardziej oczekiwanych sequeli, który ponadto ma zaoferować spory świat do zwiedzenia.
"W pierwszej części na początku tworzyliśmy sporą planetę, gdzie mógłbyś skoczyć na biegun północny i zobaczyć dzień polarny. Ale musieliśmy się ograniczyć, bo pracowało tylko 35 osób. Nie mogliśmy zapełnić świata wszystkim, co chcieliśmy" - mówi Ancel.
"Byliśmy sfrustrowani pod koniec prac nad 'jedynką', a kiedy zaczęliśmy prace nad kontynuacją, powróciliśmy do naszego pomysłu - jesteś wolny, możesz zwiedzać i podróżować po świecie tyle, ile zapragniesz. Chcieliśmy, by (sequel) nie był liniowy, by dał graczowi wolność podróżowania z planety na planetę, od miasta do miasta - i nie będą to puste miasta, rzecz jasna" - dodaje Ancel.
Kto czeka na Beyond Good & Evil 2? Czy w jedynce właśnie tej wolności wam brakowało?
Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.