Bethesda jest świadoma tego, że Fallout 76 zawiódł oczekiwania wielu graczy
Fallout 76 zaraz po debiucie spotkała ogromna fala hejtu z kolei produkcja była najgorzej ocenianym reprezentantem popularnej serii. Świadoma tego stanu rzeczy jest Bethesda, której pracownik przyznał, że najnowszy epizod zawiódł wielu graczy.
Fallout 76 to jedna z najgorzej ocenianych gier stworzonych przez Bethesdę Softworks, która na starcie miała różne problemy. Sporą część z nich udało się wyeliminować w ramach kolejnych aktualizacji zawierających różne dodatkowe elementy, aczkolwiek niesmak pozostał. Świadoma tego jest sama Bethesda, co w wywiadzie przyznał jej przedstawiciel.
Todd Howard w rozmowie z serwisem GamesIndustry stwierdził, że chociaż elementy survivalowe przypadły do gustu dużej części graczy, to zespół odpowiedzialny za projekt szybko zdał sobie sprawę, iż nie zaoferował tego, czego oczekiwano, i że startowa zawartość stanowiła rozczarowanie.
"Zamierzaliśmy przygotować coś innego, lecz ludzie nie zawsze tego oczekują. To nie ich wina jest to w pełni zrozumiałe. Uważam, iż źle wyjaśniliśmy im jak odmienny tytuł zaoferujemy" - powiedział Howard.
Warto zaznaczyć, że elementy fabularne w tym misje wprowadzono do gry w momencie końcowych prac, zaś Howard stwierdził, że zważywszy na ograniczenia w sposobie narracji deweloperzy wykonali świetną robotę.
"Ostatecznie mimo wyzwań i krytyki w Fallouta 76 zagrało dużo graczy - nie w skali przeciętnego Fallouta, ale miliony użytkowników powiedziało nam, że jest coś w tej produkcji" - przyznał Howard.
Rozwój tytułu nie został zakończony, w efekcie studio wypuści w grudniu najnowszy bezpłatny dodatek, udostępniający przedstawicieli Bractwa Stali i związane z nimi zadania.
Marcin Jeżewski - ITHardware.pl