Battlefield 1: Pojawią się specjalizacje!
Już wkrótce rozpoczną się testy systemu specjalizacji. Jak bardzo twórcy pozwolą spersonalizować postać?
30 września ma wyjść dodatek do Battlefield 1 "W imię Cara". Z informacji podanych przez członka EA na reddit.com dowiadujemy się, że najnowsze DLC to nie jedyna nowa zawartość, na jaką możemy liczyć. Deweloperzy mają wprowadzić system specjalizacji, który już niedługo wejdzie w fazę testów. Bardzo prawdopodobne jest to, że nowa struktura rozwoju wyjdzie wraz z rozszerzeniem "W imię Cara".
"Specjalizacje zostały zaprojektowane tak, aby dać graczom więcej możliwości i zróżnicować poszczególne klasy, a nie je wzmocnić. Ich wybór zapewni rozgrywce większą głębię oraz doda trochę strategii" - głosi fragment postu przedstawiciela EA na w serwisie reddit.
Specjalizacje mają zostać podzielone na dwie wersje: ogólnodostępne dla każdej klasy oraz unikatowe dla każdej z nich. Każdy gracz rozpocznie rozgrywkę z trzema umiejętnościami: Flak, Cover i Quick Regen. Pełna lista możliwych do odblokowania specjalizacji:
Ogólnodostępne:
- Flak - obrażenia od eksplozji zmniejszone o 15%
- Cover - efekty negatywne za bycie pod ostrzałem zaporowym zmniejszone o 25%
- Quick Regen - czas potrzebny do regeneracji zdrowia poza walką skrócony o 20%
- Quick Unspot - czas, w którym gracz jest oznaczony, skrócony o 2 sekundy
- Bayonet Training - szarża bagnetem trwa o sekundę dłużej i regeneruje się o sekundę krócej
- Hasty Retreat - szybkość sprintu zwiększona o 10% pod ostrzałem zaporowym
- Camouflage - stanie w miejscu i poruszanie się powoli uniemożliwia oznaczenie gracza przez flarę
Dla szturmowców:
- Juggernaut - maska gazowa zmniejsza obrażenia od eksplozji o 15%
- Controlled Demolition - dynamity są detonowane po kolei
Dla medyków:
- Stimulant Syringe - wskrzeszenie sojusznika zwiększa szybkość sprintu o 20% na 8 sekund
- Concealed Rescue - zabici sojusznicy w promieniu 20 metrów tworzą zasłonę dymną na 40 sekund
Dla jednostek wspierających:
- Ubreakable - efekty negatywne za bycie pod ostrzałem zmniejszone o 75% podczas używania dwójnogu
- Pin Down - w trakcie prowadzenia ostrzału zaporowego wydłuża się czas oznaczenia wrogów
Dla zwiadowców:
- Scapegoat - po trafieniu przez przeciwnika przy poziomie zdrowia poniżej 35 automatycznie zostaje wystawiona przynęta
- Perimeter Alarm - aktywowanie bomby-pułapki przez przeciwnika oznacza wrogów w promieniu 15 metrów na mini-mapie.
Należy pamiętać, że to jedynie pierwsze, testowe specjalizacje. Twórcy zapowiedzieli, że będzie ich znacznie więcej. Tutaj znajdziecie post członka EA.
PŁ