Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Autor Assassin's Creed przeprasza graczy za dostępny w serii system wież

Chodzenie po dachach budynków czy wspinanie się na wieże i oddawanie skoków wiary to najbardziej charakterystyczne elementy popularnego Assassin’s Creed. Teraz jeden z byłych twórców serii postanowił przeprosić graczy za wprowadzenie tego mechanizmu do gry.

Assassin's Creed to seria gier, która w pewnym stopniu zdołała dać branży spory powiew świeżości. Przygody bractwa assassynów od lat przyciągają uwagę wielomilionowej grupy fanów, czego idealnym dowodem jest dotychczasowa sprzedaż wszystkich odsłon marki, która przekroczyła 140 mln egzemplarzy i pozostaje najbardziej dochodową franczyzą Ubisoftu. Dla niektórych osób jednym z bardziej irytujących elementów Assassin's Creed praktycznie od pierwszej odsłony pozostaje system wież umożliwiający stopniowe odkrywanie dostępnej mapy, choć oczywiście nie brakuje też użytkowników ceniących sobie akurat ten sposób poznawania wybranych miejsc. Do stworzonego systemu podczas wydarzenia EGLX postanowił odnieść się jeden z twórców serii, Patrice Desilets.

Reklama

O dziwo dość niespodziewanie przeprosił on graczy za wprowadzenie przytoczonego mechanizmu do Assassin's Creed. Desilets uważa, że jest to gra, w której po pół godziny zabawy możemy robić cokolwiek chcemy, w tym przypadku należy tylko wspinać się na wieże i odsłaniać ukryte fragmenty mapy. "Przepraszam... to moja wina" - stwierdził w pewnym momencie deweloper. Odpowiedź współautora cyklu o assasynach dotyczy pytania "czy postrzega siebie jako człowieka Assassin's Creed?". Tutaj przyznał, iż w pewnym sensie trochę nim jest, co raczej nie powinno dziwić, jeśli ktoś tyle lat pracuje nad konkretną serią gier.

Patrice Desilets jednak już od pewnego czasu nie odpowiada za Assassin's Creed, ponieważ aktualnie kieruje własnym studiem Panache Digital Game. Dwa miesiące temu na rynku zadebiutował debiutancki tytuł firmy Ancestors: The Humankind Odyssey skupiający się na ukazaniu procesu ewolucji kryjącym się za oraz rozwojem naszego gatunku.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje