ATGames rozpoczyna działalność wydawniczą

Warszawskie studio ATGames znane jest z m.in. z takich gier, jak Another Case Solved i Puzzle Craft 2. Najnowsza gra stworzona przez ATGames, Full of Stars, to kosmiczna opowieść o ratowaniu ludzkości, którą wyróżnia stylowa oprawa audio-wizualna.

Na festiwalu gier komputerowych Gamescom 2016 w Kolonii produkcja otrzymała tytuł najlepszej gry w prestiżowym konkursie Big Indie Pitch organizowanej przez specjalistyczny serwis Pocket Gamer. Full of Stars trafi w ręce graczy z urządzeniami iOS i Android w pierwszym kwartale 2017.

W tym samym okresie na App Store i Google Play Store pojawi się pierwszy tytuł dla którego ATGames pełni rolę wydawcy. Będzie to mobilna gra zręcznościowa Laser Kitty Pow Pow. Grę produkuje Bigger Cat Studio z Krakowa. Znajdziemy w niej kota o laserowych oczach, stawiającego dzielnie czoła hordom wojowników ninja, pełny absurdalnego humoru barwny świat i nietuzinkową, wciągającą rozgrywkę. ATGames zapowiada wydawanie 1-3 tytułów rocznie, za główne kryteria doboru stawiając sobie oryginalność prezentowanych pomysłów i wysoką jakość wykonania.

Reklama

ATGames nie poprzestaje jednak na działalności deweloperskiej i wydawniczej. Studio mocno stawia też na edukację, w przekonaniu, że rozwój przemysłu gier wideo jaki obserwujemy dziś w Polsce warto aktywnie wspierać na wielu płaszczyznach - w tym tych u podstaw. Zespół warszawskiej firmy stara się mieć jak największy, merytoryczny wkład w nabierające wciąż rozpędu środowisko polskich twórców gier.

"Wierzymy w kształcenie młodych ludzi. Uczestniczymy jako wykładowcy w najważniejszych konferencjach w Polsce i zagranicą. Członkowie naszego zespołu są wykładowcami Game Dev School, a także pomagają w tworzeniu Konkursu Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych na Politechnice Łódzkiej. Dzielimy się naszą wiedzą i spostrzeżeniami z szeroką publicznością. W tym roku ATGames dołączyło do Polskiego Stowarzyszenia Gier Komputerowych gdzie razem z takimi firmami jak między innymi CD Projekt, Techland, czy 11 bit studios zastanawiamy się nad kierunkiem, w jakim powinien podążać polski rynek twórców gier komputerowych." mówi Bartłomiej Rozbicki, szef studia ATGames.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy