Osiągnięcia odblokują się bowiem automatycznie w większości przypadków, gdy gra wykryje, że - dla przykładu - ukończyliśmy już wymagane misje. Jeśli achievement mówi o powtarzaniu jakiejś czynności, to otrzymamy go po kolejnym wykonaniu odpowiedniej akcji, związanej z osiągnięciem.
Łatka obejmuje około 7,5 GB danych na Xbox Series X/S, 6,6 GB na Xbox One, 2 GB na PlayStation 5, 2-3 GB na PS4 (w zależności od regionu) oraz 6,45 GB na komputerach osobistych. Poza osiągnięciami, twórcy z Ubisoftu zabrali się także za łatanie kolejnej porcji wykrytych błędów.
I tak specjalny puls Animusa będzie teraz podświetlał ciała wrogów tylko w odpowiednich sytuacjach - gdy ciało to jest do czegoś potrzebne. Co więcej, postać gracza nie będzie automatycznie przeszukiwała zwłok przy używaniu perka z bronią rzucaną, co działo się wyłącznie w wyniku błędu.
Idąc dalej, deweloperzy poprawili zachowanie sztucznej inteligencji jeśli mowa o wykrywaniu postaci w przebraniu oraz w powietrzu. Co ważne, jedna z bardziej wymagających misji pobocznych - ta z przenoszeniem czterech ładunków po całym świecie Anglii - otrzymała nagrodę na końcu.
Assassin's Creed: Valhalla
Wyprodukowane przez twórców Assassin’s Creed IV Black Flag i Assassin’s Creed Origins, Ubisoft Montreal, Assassin’s Creed Valhalla zaprosi graczy do przeżycia sagi Eivora, zaciekłego wikińskiego łupieżcy, wychowanego na opowieściach o bitwach i chwale.








Kołczan i racje żywnościowe odnawiają się do maksimum przy zwiększaniu ich pojemności, a jeśli mamy już pełne ich zasoby, to w okolicy nie będą w końcu pojawiały się białe kropki, oznaczające możliwość ich pozyskania. Możemy też w dowolnym momencie przenieść się do Asgardu.
Są też pomniejsze poprawki, jak ogólna poprawa stabilności i płynności działania, poprawne resetowanie codziennych zadań, opcje dla osób cierpiących na ślepotę barw oraz całe mnóstwo łatania w skryptach odpowiedzialnych za poprawne wykrywanie, czy wykonaliśmy dane zadanie.










