Assassin's Creed Valhalla debiutuje dwa dni przed Cyberpunk 2077

Assassin's Creed: Valhalla /materiały prasowe

​Zgodnie z zapowiedziami, wczoraj wieczorem odbyła się impreza Ubisoft Forward, podczas której zaprezentowano między innymi pierwsze - oficjalne - ujęcia rozgrywki z Assassin's Creed Valhalla. Znamy też datę premiery - gra ukaże się 17 listopada, zaledwie dwa dni przed Cyberpunk 2077.

To przełoży się zapewne na trudny wybór dla graczy zainteresowanych obiema pozycjami. Ci bardziej złośliwi już teraz dodają, że nie widzą problemu, ponieważ polska megaprodukcja zapewne i tak zostanie jeszcze raz przełożona i zagrają w nią najwcześniej w przyszłym roku. Oby się pomylili.

Wracając do Assassin's Creed Valhalla, platformy docelowe dla 17 listopada to PC, PlayStation 4, Xbox One oraz Stadia. Gra jest też tytułem startowym dla PS5 i Xbox Series X. Nie znamy daty premiery tych urządzeń, lecz będą to zapewne okolice właśnie 17 listopada, może nieco później.

Reklama

Jeśli o samej grze mowa, to wczoraj równocześnie opublikowano także zapowiedzi. Z licznych tekstów wyłania się wizja produkcji bliźniaczo podobnej do poprzedniej odsłony serii, Odyseey. Jeśli oczywiście zamienić antyczną Grecję na epokę podbojów Wikingów na terenie Wysp Brytyjskich.

W Assassin's Creed: Valhalla przeniesiemy się bowiem do IX-wiecznej, mrocznej Europy, wcielając się w wikinga imieniem Eivor. Główny bohater (bądź bohaterka, bo ponownie będziemy mogli wybrać jego płeć, nawet podczas rozgrywki) wyrusza z targanej konfliktami Norwegii i dociera do Anglii.

Eivor zamierza uczynić z niej nowy dom dla siebie oraz dla wikińskich rodzin, zapewniając sobie tym samym miejsce w tytułowej Walhalli. Jednak po drodze czeka go - oraz jego klan - wiele przygód oraz starć, w tym z oddziałami Alfreda Wielkiego z Wessex, uznającego się za prawowitego władcę Anglii.

Nowością będzie nasza osada, która będzie się rozwijać wraz z głównym bohaterem. Będziemy mogli wpływać na jej wygląd i rozbudowywać ją o nowe budowle, takie jak koszary, kuźnia czy warsztat tatuatora.

Będzie to a istotny element gry, mający znaczenie dla siły i możliwości bohatera i klanu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed: Valhalla
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy