Assassin's Creed: Unity - porównanie wydajności na PS4 i Xbox One

Assassin's Creed: Unity jest już dostępne na światowym i rodzimym rynku. Za sprawą serwisu Eurogamer, możemy porównać wydajność na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Która platforma sprawuje się lepiej?

Jeszcze przed premierą wiedzieliśmy, że konsole nowej generacji nie obsłużą jakości Full HD, a ilość klatek na sekundę będzie ograniczona do 30. Związane jest to z mocą procesorów, które są odpowiedzialne za obliczanie sztucznej inteligencji w grze.

Serwis Eurogamer pokusił się o wnikliwą analizę wydajności na obydwu konsolach. Tytuł jest uruchamiany w rozdzielczości 1600x900 pikseli i co ciekawe, w momentach, w których na ekranie dużo się dzieje, to Xbox One jest górą, uzyskując około 5 klatek na sekundę więcej, niż PlayStation 4.

Reklama

Japońska konsola w przypadku wyświetlania dużej liczby postaci na ekranie potrafi spaść poniżej 20 FPS-ów, co jest już odczuwalną niedogodnością. Z kolei podczas walk i cut-scenek to Xbox One wypada znacznie gorzej.

W ogólnym rozrachunku Assassin’s Creed: Unity na konsolach nowej generacji działa mniej płynnie, niż zeszłoroczna edycja serii o podtytule Black Flag. Jest to między innymi związane ze zmianą silnika graficznego.

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed: Unity
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy