Assassin's Creed Syndicate na PC później niż na konsole
Kiedy Ubisoft zapowiada, że kolejna część Assassin's Creed na PC wyjdzie wtedy, co na konsole, wielu graczy reaguje na dwa sposoby.
Albo głośno zastanawiają się, kiedy przesunięta zostanie premiera, albo spodziewają się koszmaru na modłę Unity przed łatkami. Reżyser kreatywny Syndicate obiecuje, że drugi scenariusz nie ma szans na spełnienie... ale dodaje przy tym, że gra na pecety ukaże się później.
Reżyser kreatywny Assassin's Creed Syndicate, Marc-Alexis Côté w rozmowie z PC Gamerem zarzeka się, że choć portu na komputery osobiste fani serii spodziewać powinni się później, niż wersji na konsole, warto będzie poczekać.
"Mamy wewnętrzny zespół skupiony na pracy nad wersją pecetową, i naprawdę cieszę się, że się z nią nie spieszymy, że chcemy, żeby naprawdę lśniła. Chcemy, żeby dobrze działała na komputery osobiste już przy premierze, która dlatego nie jest taka sama, co na Xboksie i PS4. Syndicate wyjdzie więc na PC nieco później na jesieni, ale myślę, że naprawdę warto będzie poczekać" - mówi reżyser kreatywny.
Zapytany o, łagodnie mówiąc, nienajlepszą optymizację Unity, Côté dodał: "Pracujemy naprawdę ciężko, żeby zoptymizować grę i sprawić, że będzie działała na większej liczbie sprzętów. Poświęca się temu specjalny zespół i upewniamy się, że Syndicate na PC będzie naprawdę lśniło".
Nie są to pierwsze zapewnienia Ubisoftu o poważnym traktowaniu platformy PC, ale lepiej usłyszeć takie obietnice, niż zastanawiać się, czemu temat jest skrywany zasłoną milczenia - i lepiej dowiedzieć się o przełożonej dacie premiery wcześniej, niż później. Nie pozostaje nam nic innego, niż sprawdzić prawdziwość słów Côté na jesieni... i wyciągnąć z tego wnioski na przyszłość co do pecetowych wersji gier Ubi.