Apex Legends ma już 50 milionów graczy

​Kolejny miesiąc, kolejne rekordy liczby użytkowników w sieciowej strzelance Apex Legends - darmowa gra nie zwalnia tempa nawet na chwilę. Najnowszy hit w gatunku battle royale przebił się przez poziom 50 milionów zarejestrowanych użytkowników w dokładnie w miesiąc od premiery.

Tempo jest doprawdy szalone. Trudno nadążyć z informowaniem: wystarczyło zaledwie 48 godzin, by darmowy tytuł od Electronic Arts oraz Respawn Entertainment wypróbowało aż 2,5 miliona graczy. Po 72 godzinach, doniesienia były jeszcze lepsze: konta zarejestrowało 10 milionów użytkowników.

Teraz deweloperzy podsumowali pierwszy miesiąc z Apex Legends na rynku. Przygotowano nawet specjalny materiał wideo, z którym twórcy chwalą się najnowszym osiągnięciem. Klip składa się z ujęć  "pożyczonych" z przeróżnych transmisji na żywo, których na pewno w sieci nie brakuje.

Reklama

Jest też kilka innych statystyk: 158 milionów ciosów kończących, aktywowano 1,23 miliarda umiejętności specjalnych, włączono 31 miliardów "pingów" do oznaczania wrogów i przedmiotów, a także uruchomiono 170 milionów respawnów dla martwych towarzyszy z zespołu.

Apex Legends jest dostępne do pobrania od 5 lutego, za darmo na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Akcja toczy się w uniwersum Titanfall, choć - co raczej smutne - w produkcji nie znajdziemy ani jednego Tytana, czyli wielkiego robota znanego z poprzednich odsłon strzelanki.

Dzisiaj darmowa strzelanka battle royale jest oczywiście wielkim hitem, choć po miesiącu na rynku błysk nowości zaczyna nieco blednąć. Co najważniejsze, niemal idealna początkowo społeczność graczy zaczyna pokazywać pewne rysy i - jak wszystkie gry sieciowe - coraz większą "toksyczność".

Gracze narzekają bowiem, że koledzy z tworzonych automatycznie trzyosobowych zespołów nie zawsze zachowują się rozsądnie. Największą bolączką jest natychmiastowe opuszczanie meczów zaraz po śmierci, nawet jeśli towarzyszów można jeszcze wskrzesić. Czas na solowe potyczki?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apex Legends
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy