Anglosasi w nowym fragmencie rozgrywki z polskiej strategii Ancestors Legacy
Developerzy z polskiego studia Destructive Creations udostępnili trwający kilkadziesiąt minut fragment rozgrywki z powstającej strategii czasu rzeczywistego Ancestors Legacy.
Gameplay przedstawiono podczas kolejnej prezentacji internetowej, którą w poniedziałek przeprowadzono za pośrednictwem serwisu Twitch. Ujęcia komentował przy tym - w języku angielskim - Tomek Gop, odpowiadając jednocześnie na zadawane pytania.
Twórcy pokazali pierwszą misję z kampanii fabularnej Anglosasów. Gracze kierują wojskami dowodzonymi przez braci Edwina i Morcara. Na przedmieściach Fulfrod rodzeństwo stara się odeprzeć wikingów, którzy zmierzają do Yorku.
Poza celami głównymi, autorzy przygotowali dodatkowe, których wykonanie nie jest wymagane do ukończenia danego fragmentu. Samo zadanie rozgrywa się w ciągu dwóch dni czasu gry, co z kolei pozwala spojrzeć na system zmieniających się w czasie rzeczywistym pór dnia i nocy.
Akcję produkcji osadzono w czasach wczesnego średniowiecza, a konkretnie pomiędzy X a XII wiekiem. W tamtym okresie bitwy charakteryzowały się wysokim stopniem brutalności, co autorzy chcą odwzorować.
W grze znajdą się cztery kampanie fabularne, a każda skupi się na osobnej frakcji - nie tylko Anglosasach, ale i wikingach, Germanach oraz Słowianach. Podejmiemy się zrealizowania misji powstałych na bazie prawdziwych wydarzeń, atakując mniejsze obozy oraz większe wioski i miasta.
Podczas rozgrywki zastosujemy "zaawansowane opcje taktyczne". W trakcie potyczek weźmiemy pod uwagę ukształtowanie terenu, ale istotną rolę odegrają również doświadczenie oraz morale podkomendnych.
Dokładna data premiery Ancestors Legacy nie jest znana, ale tytuł powinien ukazać się w drugim kwartale bieżącego roku na PC oraz konsoli Xbox One. Wspomniany materiał z fragmentami rozgrywki można obejrzeć poniżej (właściwy gameplay rozpoczyna się od 12. minuty: