Among Us odnotował ogromny wzrost sprzedaży na Steam

​Among Us to bez wątpienia jedna z większych niespodzianek w branży gier, która na swój sukces pracowała dwa lata i przez większość tego czasu pozostając w cieniu większych gier.

Chociaż Among Us dostępne jest dostępne od 2018 roku, to na swój nieoczekiwany sukces musiało zaczekać dwa lata. To właśnie w tegorocznym sezonie ogórkowym niektórzy streamerzy na Twitchu postanowili zagrać w grę autorstwa zespołu Innersloth, a za nimi w ślad poszły inne osoby prowadzące transmisje na żywo, które liczyły na to, że przyniesie im to dodatkową publikę.

Nastąpił więc efekt domina skutkujący tym, że Among Us pozostaje jedną z najpopularniejszych pozycji na Twitchu, a sprzedaż tego tytułu na platformie Steam wzrosła aż o 661 procent. Warto dodać, że w minionym tygodniu tytuł ten trafił na listę bestsellerów platformy Valve, zajmując pierwszą lokatę i wyprzedzając inną niespodziankę minionych wakacji - Fall Guys.

Reklama

Warto wspomnieć, że przekłada się to na aktywność graczy w samej grze. I tak na serwerach w jednej chwili przebywało 1,5 miliona użytkowników. Popularność Among Us sprawiła, że twórcy Innersloth potwierdzili, że gra doczeka się kontynuacji.

Among Us to tytuł nastawiony na kooperacyjną rozgrywkę sieciową. Podczas sesji musimy przygotować statek kosmiczny do odlotu, co wymaga współpracy z pozostałymi uczestnikami. Nasze zadanie starają się zniweczyć sabotażyści, którzy działają na różne sposoby i mogą nawet zabić kolegę z drużyny. Wówczas musi zrobić wszystko, żeby prawda nie wyszła na jaw, zrzucając winę na kogoś innego. Karą za tego rodzaju działania, o której decydują wszyscy zainteresowani, jest wyrzucenie winnego ze statku.

Produkcja trafiła na systemy Android oraz iOS i tam jest dostępna za darmo, zaś w przypadku edycji Steam należy zapłacić 17,99 złotych, więc najpewniej o nagłym sukcesie projektu decyduje również jego stosunkowo niska cena.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Among Us
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy