Amerykańskie czołgi w War Thunder na święta
Aktualizacja 1.45 wprowadza więcej pojazdów, map, ulepszeń i zamkniętą betę rozszerzenia Steel Generals.
Gaijin Entertainment ogłosił dziś aktualizację 1.45 do gry War Thunder. Od dziś 8 milionów graczy WT na całym świecie ma dostęp do nowych i ulepszonych elementów rozgrywki, w tym nowych map, nowych opancerzonych pojazdów i samolotów, poprawionego systemu obrażeń, kabli holowniczych oraz przemodelowanego Ostrzału Artylerii.
Największą nowością w aktualizacji 1.45 jest beta rozszerzenia Steel Generals. Jednostki naziemne Stanów Zjednoczonych dołączają do gry z 6 pierwszymi czołgami, zaś do końca pierwszego kwartału 2015 roku będzie ich ponad 30. Taki terminarz pozwoli Gaijin Entertainment dokładnie przetestować każdą jednostkę i upewnić się, że jest gotowa by dołączyć do War Thunder.
Aby uhonorować tę dużą aktualizację, do sklepu dodano specjalne pakiety. W środku znajdą się amerykańskie czołgi premium, inne bonusy oraz dostęp do niewydanych jeszcze jednostek. Gracze mogą dostać się do zamkniętej bety Steel Generals poprzez konkursy oraz zadania w War Thunder.
"Cieszymy się, że mogliśmy udostępnić graczom aktualizację przed Świętami. To sprawi, że będą mieli wystarczająco dużo czasu, aby przetestować wszystkie nowości i ulepszenia. Zamknięta beta Steel Generals i plany na najbliższy kwartał zagwarantują, że gracze otrzymają dokładnie przetestowane i zoptymalizowane jednostki, co pozwoli cieszyć się epickimi walkami, jakich nasi fani oczekują" - powiedział CEO Gaijin Entertainment, Anton Yudintsev.
W aktualizacji 1.45 znajdą się m.in. nowe mapy, w tym:
- "White Stone Fortress" - dla jednostek lądowych i powietrznych.
- Mapa o stylistyce Europy Wschodniej z otwartymi przestrzeniami i aglomeracją miejską.
- Historyczna mapa wyłącznie dla jednostek powietrznych - "Bitwa o Moskwę", która przedstawia miasto podczas zimy 1941/42. Zajmuje przy tym ogromną powierzchnię 128 x 128 kilometrów.
Inne nowości:
- Nowe pojazdy - gracze War Thunder otrzymają 15 nowych jednostek, w tym: pierwsze 6 amerykańskich czołgów i pojazdów przeciwlotniczych, rosyjski dwuwieżowy ciężki czołg SMK, nowe wersje czołgu Tygrys i japońskich myśliwców, a także nowe odrzutowce, jak np. F2H-2 Banshee oraz RAF Canberra.
- Kable holownicze - w War Thunder zastosowano realistyczny model fizyki. Dzięki temu zdarzają się sytuacje, w których czołg - przez kolizje lub zbyt dynamiczne manewry - może wylądować na dachu lub boku. Pojazd w takiej pozycji staje się bezużyteczny, a graczowi pozostaje jedynie czekać na pomoc sojuszników, którzy do tej pory mogli pchnąć czołg w dobrym kierunku. Aby usprawnić ten proces, wprowadzono specjalne kable holownicze. Od teraz można również odholować uszkodzone czołgi w bezpieczne miejsce w celu naprawy.
- Ostrzał Artylerii - ostrzał Artylerii został przemodelowany poprzez zmianę system celowania. Od teraz widok celowania będzie przedstawiony na ekranie mapy - w przeciwieństwie do poprzedniego rozwiązania, czyli ekranu bitwy. Pozwoli to graczom na wezwanie wsparcia artylerii na każde miejsce na mapie z wyjątkiem miejsc odrodzenia.
- Widok teleskopowy - widok teleskopowy w samolotach, który był odwzorowaniem historycznym, zostały zmieniony i jest teraz podobny do trybu snajperskiego, znanego z jednostek naziemnych. Jest to użytecznie zwłaszcza w bitwach symulacyjnych, ponieważ pozwoli na większą precyzję przy celowaniu.
- Model obrażeń - War Thunder ma ambicje, by dać graczom jak najbardziej realistyczne wrażenia z rozgrywki, więc model obrażeń ulepszono po raz kolejny. Części samolotu mogą zostać oderwane w dowolnym miejscu, uszkodzonym przez ogień nieprzyjaciela (nie jak wcześniej - w określonych miejscach). W zależności od poziomu uszkodzenia samolot będzie zachowywał się inaczej.
- Tryb Przełamania - tryb Przełamania był początkowo sprawdzany na mapie “Polska" i został bardzo pozytywnie przyjęty przez fanów. Teraz trafia on na większość map Ground Forces, gdzie gracze będą musieli zająć serię punktów - jeden po drugim, i jednocześnie uniemożliwić to przeciwnikom.