Akademia 3u-2o: Stwórz swoją grę mobilną

Huuuge Games
Huuuge Gamesmateriały prasowe
  • 9.30 - 10.00 - Rejestracja
  • 10.00 - 10.05 - Powitanie
  • 10.05 - 10.30 - Quo vadis Mobile gaming? Trendy w mobilnym gamingu. Jak zmieniają się zachowania użytkowników w grach mobilnych. Które kategorie gier mobilnych zyskują na znaczeniu, a które tracą? - Mariusz Gąsiewski, Google
  • 10.30 - 10.55 - Historia sukcesu Huuuge Games. Oczywiste i mało oczywiste elementy rozwoju globalnej firmy w świecie mobilnego gamingu. - Sebastian Szczygieł, Huuuge Games
  • 10.55 - 11.20 - Jak wspólnie zbudowaliśmy Cherry Pick Games, znaleźliśmy swoje miejsce w kategorii Casual? Czego można się nauczyć na naszych sukcesach i porażkach? - Martin Kwaśnica, Cherrypick Games
  • 11.20 - 11.45 - Przerwa kawowa
  • 11.45 - 12.10-Self-funded and kicking: My side of the story by Marko Petkovic, Peaksel
  • 12.10 - 12.35 - 300 000 pobrań gier T-Bull dziennie. Nasza droga (nie zawsze usłana różami) do tego miejsca. Jak zakładać taką firmę, jak szukać wspólników? - Damian Fijałkowski, T-Bull
  • 12.35 - 13.00 - TBA
  • 13.00 - 13.45 - lunch
  • 13.45 - 14.05 - Jak skorzystać z szkoły gamingu 3u-2o? - Mariusz Gąsiewski, Google & Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
  • 14.05 - 14.30 - "Dream team" przy tworzeniu gry mobilnej. Jak rozwijać dobry zespół? - Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
  • 14.30 - 15.00 - TBA
  • 15.00 - 15.30 - Dlaczego nie da się rozwijać dobrej gry mobilnej bez rozumienia danych? Jak rozwijać te kompetencje w swoim studiu? - Adam Tyszer, Huuuge Games
  • 15.30- Co dalej? Zakończenie wydarzenia
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?