Akademia 3u-2o: Stwórz swoją grę mobilną

​Producent gier mobilnych Huuuge Games wraz z Google for Startups zaprasza na Akademię 3u-2o czyli akademię mobilnych gier free to play. Chcecie tworzyć gry mobilne? To jest coś właśnie dla was!

Na event rozpoczynający Akademię 3u-2o organizatorzy zapraszają w sobotę 09.02 do Campus Warsaw wszystkich chętnych. W trakcie pierwszego spotkania eksperci z branży gier mobilnych opowiedzą o porażkach, dadzą cenne rady na bazie swojego sukcesu. Prelegenci opowiedzą m.in.: co jest najważniejsze na początku kariery, jacy pracownicy są potrzebni na różnych etapach rozwoju studia oraz jak z kilkuosobowego zespołu stworzyć globalną markę. Aby zdobyć bilet na wydarzenie należy wypełnić formularz za pośrednictwem Evenbrite.

Po tym evencie zostanie uruchomiona właściwa rekrutacja do Akademii. Organizatorzy udostępnią specjalny formularz, dzięki któremu poznają wasze umiejętności. Do Akademii zostanie przyjęta określona, wyselekcjonowana liczba osób, a następnie połączona w teamy. Każdy team będzie składał się docelowo z dwóch programistów, grafika, game designera oraz osoby odpowiedzialnej za marketing.

Reklama

Wybrane osoby będą miały możliwość uczestniczenia we wszystkich szkoleniach i warsztatach. Podczas spotkań będziecie mieli szansę poznać całe "know how". Zaproszeni eksperci podzielą się z wami wiedzą z zakresu: designu, technologii, marketingu i monetyzacji, kierowania biznesem, procesu produkcji gry, PRu oraz prawa.

Celem Akademii 3u-2o jest stworzenie gry na platformy mobilne. Udział w Akademii jest bezpłatny, a spotkania będą odbywały się co dwa tygodnie, przez dwa dni w Campusie Google.

Szczegółowa agenda pierwszego spotkania:

  • 9.30 - 10.00 - Rejestracja
  • 10.00 - 10.05 - Powitanie
  • 10.05 - 10.30 - Quo vadis Mobile gaming? Trendy w mobilnym gamingu. Jak zmieniają się zachowania użytkowników w grach mobilnych. Które kategorie gier mobilnych zyskują na znaczeniu, a które tracą? - Mariusz Gąsiewski, Google
  • 10.30 - 10.55 - Historia sukcesu Huuuge Games. Oczywiste i mało oczywiste elementy rozwoju globalnej firmy w świecie mobilnego gamingu. - Sebastian Szczygieł, Huuuge Games
  • 10.55 - 11.20 - Jak wspólnie zbudowaliśmy Cherry Pick Games, znaleźliśmy swoje miejsce w kategorii Casual? Czego można się nauczyć na naszych sukcesach i porażkach? - Martin Kwaśnica, Cherrypick Games
  • 11.20 - 11.45 - Przerwa kawowa
  • 11.45 - 12.10-Self-funded and kicking: My side of the story by Marko Petkovic, Peaksel
  • 12.10 - 12.35 - 300 000 pobrań gier T-Bull dziennie. Nasza droga (nie zawsze usłana różami) do tego miejsca. Jak zakładać taką firmę, jak szukać wspólników? - Damian Fijałkowski, T-Bull
  • 12.35 - 13.00 - TBA
  • 13.00 - 13.45 - lunch
  • 13.45 - 14.05 - Jak skorzystać z szkoły gamingu 3u-2o? - Mariusz Gąsiewski, Google & Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
  • 14.05 - 14.30 - "Dream team" przy tworzeniu gry mobilnej. Jak rozwijać dobry zespół? - Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
  • 14.30 - 15.00 - TBA
  • 15.00 - 15.30 - Dlaczego nie da się rozwijać dobrej gry mobilnej bez rozumienia danych? Jak rozwijać te kompetencje w swoim studiu? - Adam Tyszer, Huuuge Games
  • 15.30- Co dalej? Zakończenie wydarzenia
materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy