1920 jam: Bitwa Warszawska i możliwość wygrania 10 tys. zł

​Krakowski Park Technologiczny razem z KGHM i GamePlanet świętuje 100-lecie Bitwy Warszawskiej, organizując game jam: 7-dniowe wydarzenie, podczas którego uczestnicy mają za zadanie stworzyć grę nawiązującą do rocznicy bitwy. Pula nagród wynosi 20 tys. zł. Najlepsze gry pojawią się w sierpniu w serwisie GamePlanet.

W czasie jamu dla zainteresowanych odbywać się będą webinaria oraz konsultacje z deweloperami, specjalistami i historykami. To pomoże uczestnikom opracować grę w oparciu o wiedzę historyczną. Ponadto Partnerzy wydarzenia (Filmoteka Narodowa, Muzeum Historii Polski) we współpracy z Krakowskim Parkiem Technologicznym przygotowali materiały w formie filmów, zestawów informacyjnych i materiałów do wykorzystania w grze. Konsultacje historyczne poprowadzą także eksperci z ramienia Muzeum Historii Polski - będą odpowiadać na pytania dotyczące przebiegu bitwy, sytuacji politycznej, ale też kwestii militarnych, czy wykorzystywanej w tym czasie broni i umundurowania.

Reklama

By wziąć udział w wydarzeniu, konieczne jest zarejestrowanie się poprzez formularz na stronie 1920jam.pl. Rejestracja będzie otwarta 2 czerwca i potrwa do 15 czerwca. Samo wydarzenie odbędzie się w terminie 22 do 28 czerwca. W tym czasie uczestnicy (maksymalnie w 4-osobowych grupach) będą tworzyć gry z okazji 100-lecia Bitwy Warszawskiej. Termin przesyłania gier konkursowych upływa 28 czerwca, o godz. 18.00. Następnie zgłoszone gry będą ocenione przez jury, a wyniki zostaną ogłoszone  w dniu 6 lipca.

Nagrodą za 1 miejsce jest 10 tys. zł, za 2 miejsce - 3 tys. zł, a trzecie - 2 tys. zł. Nagroda specjalna wyniesie 5 tys. zł dla najlepszej gry przeglądarkowej. Dodatkowo od sierpnia, najlepsze gry będą dostępne dla każdego za darmo w serwisie GamePlanet.

Jam powstał w celu promowania kreatywności: zachęca do tworzenia innowacyjnych gier, zawierania nowych znajomości, uczenia się nieznanych wcześniej technologii, zdobywania ciekawych doświadczeń i inspiracji - niezależnie czy odbywa się to klasycznie, czy online.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy