Zapraszamy do reklamy

Wraz z najgłośniejszą premierą ostatniego tygodnia, czyli ukazaniem się na rynku "Splinter Cell: Chaos Theory", reklama w grach komputerowych poczyniła kolejny krok naprzód.

Firma Ubisoft, która jest producentem i wydawcą tej pozycji, podpisała liczne kontrakty z największymi firmami konsumenckimi z całego świata, dzięki czemu wiele znanych produktów możemy zobaczyć teraz w najnowszym tytule francuskiej spółki.

Pośród wielu firm reklamujących się w grze znajdują się takie potęgi, jak producent procesorów AMD, producent telefonów komórkowych Nokia czy Axe - marka męskich dezodorantów. "Produkty reklamowane w grze są z nią zintegrowane w przemyślany i wybiórczy sposób, aby wzmocnić realizm rozgrywki" - informuje Ubisoft.

"Reklamy w grach i integracja produktów wnoszą do gier Ubisoftu realizm i podnoszą całkowity poziom rozrywki" - powiedział Jay Cohen z północnoamerykańskiego oddziału firmy Ubisoft. "Główną zaletą współpracy producentów z markami konsumenckimi jest to, że osiągamy wysoki poziom realizmu, jednocześnie pomagając reklamodawcom osiągnąć ich cele marketingowe".

"Axe współpracuje z producentami gier w celu stworzenia skutecznej reklamy w tego typu produktach, ponieważ jest to bardzo efektywny sposób, aby dotrzeć do męskiego odbiorcy w wieku 18-34 lat" - powiedział David Rubin, jeden z menedżerów firmy Axe.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | chaos | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy