Xbox w Japonii

Choć sprzedaż Xboxa w Japonii jest mniejsza, niż oczekiwano, i tak robi wrażenie. Wedle nieoficjalnych danych od premiery w lutym sprzedano 190 tysięcy konsol Microsoftu. Ten bardzo dobry wynik jest w dużej mierze zasługą gigantycznej kampanii reklamowej. Jednak blednie on w porównaniu z wynikami Playstation 2 Sony, którą kupiło pięć razy więcej osób w ciągu zaledwie pierwszych trzech dni sprzedaży. Rynek konsol trudno jednak oceniać jedynie po popularności samego sprzętu - jak zauważa Robbie Bach z Microsoftu na hardware się nie zarabia, przychody przynoszą głównie gry. Tych na Xbox sprzedano już półtora raza więcej, niż w takim samym okresie od premiery w przypadku Playstation 2.

Reklama



Źródło informacji: Enter

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy