WRC 2001 - producenci

Mamy przyjemność przedstawić Wam drodzy czytelnicy ekipę Evolution Studios pracującą nad wspaniale zapowiadającym się symulatorem wyścigów typu Rally - tytuł gry brzmieć będzie WRC 2001 oraz zostanie wydany na konsolę PlayStation2.



Martin Kenwright, M.D.

Pracował nad projektami : F29 Retaliator, Epic, TFX, EF2000, F-22 ADF, Wargasm oraz Total Air War.



Ian Hetherington, Chairman

Pracował nad projektami: Wipeout, Lemmings and Destruction Derby.



Mick Hocking, Development Director

Pracował nad projektem: EF2000.

Reklama



Paul Hollywood, Technical Art Director

Człowiek od 9'ciu lat siedzący w swoim fachu kreowania światów 3D, tworzenia narzędzi systemowych oraz designu.



Ian Boardman, Visual Art Director

Osoba odpowiedzialna za wizualny efekt końcowy całości projektu.



Paul Frewin, Engineering Director

Karierę swą rozpoczął od programowania w ICL. Pracował także dla Psygnosis. Obecnie odpowiedzialny jest za ENGINE gry WRC. Jak coś sknoci to już wiemy komu mamy dokopać.



Scott Kirkland, Technical Director

Kolejny gość odpowiedzialny za ENGINE 3D. W wolnych chwilach opracowuje wstawki renderowane - no to już mamy dwóch zagrożonych w przypadku wpadki.



Russell Payne, Programming Director

Reprezentuje starą szkołę programistów - człowiek orkiestra. Pracował m.in. dla Rowan Software? Jak się na boku przyznaje jego ulubiony film to Matrix.

Simon Benson, Senior Software Engineer

Wcześniej tworzył dla BAE Systems. Simon pracował m.in. nad projektami: Eurofighter'a oraz symulatora Formuły1 dla stajni McLaren'a.



Jerry Ibottson

Pracował dla: UK games - developera BBC Radio 5 Live. Dziewięć lat w branży musi o czymś świadczyć - teraz zajmuje się opracowaniami m.in. brzmień silników oraz wszelkich efektów dźwiękowych!



Christopher Scullion

Utalentowany artysta grafik zajmujący się wszystkim co związane z wizualnym designem. Jego pierwsza praca? - szef knajpki z pizzą.



Andrew Seymour

To koleś od którego zależy jak wyglądać będzie wizualnie WRC (no chyba, że szef projektu nie zezwoli na realizację jego wizji) - odpowiedzialny jest za textury, modeling poygonów oraz design tras.



Sean Naden

Pracował nad znanymi projektami takimi jak: Rise of the Robots (1&2), Bedlam, A Bugs Life oraz Toy Story 2.



MartineZ: Składam podziękowania SONY POLAND za udostępnienie materiałów prasowych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: czytelnicy | przyjemność | wrc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy