World War III

Producent: TopWare

Wydawca: TopWare Interactive

Dystrybutor: TopWare Poland

Rodzaj Gry: Strategiczna

Data wydania: trzeci kwartał 2001

Wymagania sprzętowe: Pentium II 300, 32MB RAM, karta 3D


Narastający od wielu miesięcy kryzys polityczny, poprzedzony falami demonstracji na całym świecie, nie wróżył nic dobrego. Strzępy informacji przekazywane przez media opinii publicznej nawet w połowie nie oddawały powagi sytuacji. Na tajnym posiedzeniu Centralna Komisja Geologiczna ONZ ogłosiła, że zasoby ropy naftowej są obecnie na wykończeniu. Przy istniejącym tempie zużycia, zostaną one wyeksploatowane w ciągu 2-3 lat. Okres ten jest zbyt krótki - nawet dla najbardziej rozwiniętych państw - na przestawienie gospodarki na alternatywne źródła energii. Brak ropy oznacza upadek większości gałęzi gospodarki, a w rezultacie chaos i anarchię.

Reklama

Aby załagodzić ten kryzys paliwowy, Zgromadzenie Generalne ONZ podjęło uchwałę o globalnym zarządzaniu wszystkimi złożami ropy na świecie. Wtedy to państwa OPEC ogłosiły świętą wojnę i rozpoczęły zbrojenia.

ONZ podjęła kolejna uchwałę o zajęciu pól naftowych siłą. We wrześniu 2001 roku flota NATO zawinęła do brzegów Zatoki Perskiej.

Przyszedł czas na zbrojne rozstrzygnięcie.



Nowy Poziom Strategii w grach RTS

Gracz ma do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt wojskowy, jakim obecnie posługują się armie świata. Zaawansowany engine logiczny pozwala na maksymalne odtworzenie wszystkich warunków współczesnego pola walki...

Jednostki gracza zyskują doświadczenie w każdej potyczce i mogą być transportowane z jednej misji do kolejnej. Badania naukowe zapewniają nowe typy broni i doskonalenie starszego wyposażenia, np. dodanie nowej broni, ochrony chemicznej albo bardziej zaawansowanego mechanizmu napędzającego.

Broń chemiczna i biologiczna ma zastosowanie do przejmowania pojazdów i budynków wroga. Ale dostawy amunicji są ograniczone i trzeba płacić za zużycie energii.



Zaawansowany engine

Wszystkie bitwy, osadzone w niewiarygodnie realistycznym otoczeniu 3D, zaskoczą Cię wizualnie. Dynamiczne zmieniające się oświetlenie i warunki meteorologiczne jak mgła, deszcz, śnieg, a także zmiany pór dnia i nocy to tylko nieliczne z uzyskanych efektów dzięki zastosowaniu engine'u. Ponadto gracz może dowolnie zmieniać kąt ustawienia kamery, co bardzo upraszcza obserwację pola bitwy i zapewnia efektywniejszą kontrolę jednostek.



Prosty interfejs użytkownika

Interfejs doskonale dopasowany do preferencji użytkownika. Pozwala w łatwy i intuicyjny sposób kierować rozgrywką, nawet tym graczom, którzy do tej pory nie zetknęli się z gatunkiem RTS.

Opcja EXPERT umożliwia z kolei bardziej zaawansowanym graczom wykorzystanie dodatkowych możliwości interfejsu.



Różnorodność misji

Walki toczą się na całym świecie, od Tajgi Syberyjskiej po gorące piaski pustyń Arizony. Występuję pięć odmiennych regionów różniących się całkowicie pod względem zabudowy, warunków atmosferycznych i strategicznych możliwości. Budowle cywilne takie jak drogi, koleje, mosty i kościoły umieszczone na tym niesamowicie prawdziwym terenie sprawią wrażenie, że jesteś w realnym świecie. A muzyka?
Posłuchajcie samego intra! Muzyka towarzysząca samej rozgrywce dostosowana jest do tempa akcji oraz podtrzymuje atmosferę napięcia i grozy.



Doskonała muzka

Każda ze stron występujących w grze posiada własny motyw muzyczny, perfekcyjnie oddający klimat gry i zmieniający się w zależności od panujące na ekranie komputera, akcji.



Cechy gry World War III:

  • Równoczesna rozgrywka na dwóch planszach (front, baza).

  • Możliwość budowania oraz sprzedawania pojazdów i budynków.

  • Limitowana amunicja.

  • Możliwość przenoszenia jednostek pomiędzy misjami.

  • Transport jednostek w obrębie planszy przy pomocy śmigłowców transportowych.

  • Tryb PAUZA - pozwalający na zatrzymanie symulacji i spokojne wydawanie rozkazów.

  • Tryb EXPERT - dający dostęp do zaawansowanych opcji sterowania jednostkami.

  • Modyfikowalny teren 3D.

  • Budowa mostów pontonowych, by umożliwić komunikację przez rzeki i wąwozy.

  • Występowanie artefaktów oraz jednostek specjalnych (radiowozy policyjne, śmigłowce cywilne)

  • Trzy strony konfliktu

  • Gra sieciowa - za pośrednictwem sieci lokalnej lub internetu.

  • Rozbudowany edytor, umożliwiający tworzenie własnych map przeznaczonych do gry sieciowej i skirmish'a.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ONZ | dystrybutor | wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy