Więcej o Shadowrun

Mitch Gitelman, deweloper z FASA Studio, ujawnił nowe informacje o nastawionej na potyczki online grze akcji, która ma być pierwszą pełną demonstracją łączności międzyplatformowej Live opracowanej przez Microsoft z myślą o konsolach Xbox 360 i komputerach z systemem operacyjnym Vista.

"Shadowrun" zdaniem dewelopera ma być intensywną strzelanką, w której akcję będziemy obserwować z perspektywy pierwszej osoby. Całość będzie nastawiona na współpracę między zespołami graczy. Do dyspozycji graczy zostaną oddane rozmaite czary, współczesne bronie oraz futurystyczne technologie.

Użytkownicy Vista będą mogli korzystać z tych samych opcji co na konsolach Xbox 360: prowadzić rozmowy głosowe, tworzyć listy przyjaciół, zarabiać punkty z określonych przez deweloperów zadań-osiągnięć. Obie edycje gry pozwolą nam na korzystanie z tego samego konta użytkownika (Gamertag). Z czasem pojawią się kolejne opcje, takie jak zakupy przez Live Marketplace.

Gitelman zapytany o to, czy jego firma nie boi się problemów z pojedynkami klawiatur i myszek z kontrolerami Xboxa 360, stwierdził, iż gracze odpowiedzialni za testy gry, co pozwoli na takie zbalansowanie poziomu rozgrywki, że kwestia ta nie będzie maiła większego znaczenia podczas zabawy.

"Shadowrun" będzie zawierać też scenariusze dla pojedynczego gracza. Etapy te twórcy traktują tylko jako prezentację mechaniki rozgrywek. W potyczkach multiplayer zaś jednocześnie będzie mogło brać udział 16 osób, ale na polu bitwy będą mogły pojawić się również przyzwane postacie i kreatury. W grze będzie dostępnych od 8 do 10 map, które "mamy pokochać na lata". Poziomy będą skomplikowane i bardziej przestrzenne niż w innych grach - zapewniają deweloperzy.

Debiut rynkowy "Shadowrun" powinien odbyć się tegorocznej wiosny.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: deweloper | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy