WarPath trafi do Europy

Holenderska firma wydawnicza Lighthouse poinformowała o zdobyciu praw do dystrybucji na obszarze Starego Kontynentu ostatniej strzelanki FPS od grupy Digital Extremes, rozpoznawanej dzięki współpracy z Epic Games nad serią "Unreal".

Rosnąca szybko w siłę firma, która niedawno odniosła sukcesy dzięki grom "Keepsake", "Ship Simulator 2006" oraz "Sword of the Stars", zamierza zacząć rozpowszechnianie nastawionej na potyczki multiplayer produkcji "WarPath" na PC w Europie już od pierwszego kwartału 2007 roku.

"'WarPath' posiada wszystkie elementy, których gracze poszukują w znakomitym FPS-ie: niekończąca się akcja, piękna grafika i przede wszystkim wysoka grywalność" - twierdzi Erik Schreuder, prezes Lighthouse Interactive.

Nastawiona na szybką akcję gra jest utrzymana w klimacie science-fiction. Jej fabuła traktuje o trzech różnych rasach, które trafiły do krainy Eden. Ta znajdująca się na samym krańcu galaktyki lokacja stała się miejscem ich ostatecznego starcia, bo każda z nich ma własne powody, dla których chce opanować ten nowy świat. Jak twierdzą producenci - konflikt, w którym przyjdzie nam wziąć udział, jest nieunikniony.

W grze do naszej dyspozycji zostanie oddanych blisko osiem rodzajów broni o rozmaitym zastosowaniu (m.in. Wolverine, Tyrant, Long Bow, Judge, Vanguard, Vibro Blade oraz EMAC). Każde z tych narzędzi służących do walki będzie można rozbudowywać według własnych preferencji, aby zwiększyć jego użyteczność podczas walki. Całość uzupełniają trzy modele pojazdów bojowych.

Tryb przeznaczony dla pojedynczego gracza przed właściwą zabawą pozwoli nam poćwiczyć w swoistym treningu, gdzie jednocześnie bawić się ma nawet 32 sterowanych przez komputer oponentów. Do tego dojdzie możliwość prowadzenia walk w czterech opcjach: Death Match, Team Death Match, Capture the Flag oraz Frontline Assault. Podczas rozgrywek multiplayer natomiast dostępnych będzie około 25 map, a pojedynki toczyć będzie mogło od 2 do 16 osób.

"WarPath" w Ameryce Północnej trafiła do sprzedaży już w lipcu. Tamtejsza prasa poróżniła się w ocenie jej jakości. Znane publikacje nie szczędziły jej ani niskich not (np. Hardcore Gamer Magazine 2.25/5 i G4 2/5), ani wysokich not (Game Informer 7.25/10, PC Gamer 7/10).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: DIGITAL | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy