Warcraft III: Reign of Chaos

Producent: Blizzard Entertainment

Wydawca: Blizzard Entertainment

Dystrybutor PL: CD Projekt

Rodzaj gry: RPS (Role-Playing Strategy)

Wymagania sprzętowe: PII 300 Mhz, 64 MB Ram, akcelerator 3D

Data wydania: Czerwiec 2002

"Warcraft III: Reign of Chaos" to kolejna odsłona słynnej serii gier strategicznych, za którą w pełni odpowiedzialna jest firma Blizard Entertainment. W grze cztery dostępne rasy walczą o dominację, są nimi: Orki, Ludzie, Nocne Elfy i Nieumarli. Fabuła nawiązuje do tej znanej z "Warcraft II" - wtedy to walczyły między sobą tylko dwie z nich - ludzie i orki, a wszyscy Ci, którzy wytrwali do końca zapewne pamiętają, że orki poniosły sromotną klęskę. Jednak wraz z upływem czasu równowaga w przyrodzie stabilizowała się i przeciwnicy ludzi rośli w siłę, aż w końcu jawnie postanowili przeciwstawić się swoim ciemiężcom. I mielibyśmy powtórkę fabuły "Warcraft II", gdyby do akcji nie wkroczyły kolejne dwie rasy - Nocne Elfy i Nieumarli. Każda z nich ma chrapkę na zniewolenie pozostałych trzech. O swoje prawa będą walczyć także neutralne strony konfliktu. Co z tego wynika? Oczywiście mnóstwo nowej rozrywki dla wszystkich fanów strategii osadzonych w świecie fantasy.

Reklama



Teraz krótka charakterystyka biorących udział w rywalizacji ras (będzie jeszcze piąta rasa - dotychczas nie ujawniona):

  • Ludzie - rasa ciągle walcząca o swoją niepodległość, występująca w słusznej sprawie, praktycznie zawsze stojąca po stronie dobra. Jej umiejętności opierają się głównie na wojennym rzemiośle i zaawansowanej technologii, co pozwala ludziom używać w walce różnego rodzaju wytworzonej broni i maszyn, a także oswojonych zwierząt.

  • Orki - prymitywny i barbarzyński lud. Po dość długim okresie bycie pod ludzkim jarzmem, buntują się i dążą do powrotu do dawnej świetności, przy okazji grabiąc, paląc, niszcząc wszystko, co im stanie na drodze. Są świetnymi wojownikami-berserekami - w walce wręcz nie mają sobie równych, gdyż posiadają ogromną siłę fizyczną i krzepę.

  • Nocne Elfy - jedna z najstarszych społeczności osiedlających planetę. Są osobnikami nieobliczalnymi i dziwnymi - nigdy nie wiadomo po czyjej stronie staną. Pojawiły się, by bronić świat przed zbliżającą się zagładą.

  • Nieumarli - stwory pochodzące z zaświatów. Istnieje legenda, że są zwiastunem zagłady wszystkich cywilizacji. Mają zdolność odradzania się na polu bitwy, posiadają zadziwiające umiejętności i potrafią władać magią.



  • Z pewnością "Warcraft III: Reign of Chaos" to pretendent do pozycji roku 2002, gra ma być także prekursorem nowego gatunku w rozrywce komputerowej - RPS, czyli Role-Playing Strategy. Jedną z nowości wprowadzonych do rozgrywki będzie występowanie bohaterów - będą to unikatowe jednostki charakteryzujące się kilkoma współczynnikami, mogące nosić przedmioty, rzucać czary i zdobywać sukcesywnie kolejne poziomy doświadczenia. Oczywiście nadal ważnym aspektem gry będzie równowaga pomiędzy ekonomią a działaniami wojennymi. Nie myślcie sobie, że samymi grabieżami i walkami daleko zajdziecie. Wydobywanie i wykorzystywanie dostępnych w grze surowców będzie podstawą do osiągnięcia sukcesu.



    Od strony technicznej gra prezentuje się znakomicie. Po raz pierwszy jest w pełnym trójwymiarze - grafika jest kolorowa, z mnóstwem szczegółów, animacje wyglądają przepięknie. Krajobrazy występujące w "Warcraft III" są bardzo zróżnicowane - począwszy od śnieżnych gór, poprzez pustynny nieurodzaj, a na wiecznie zielonych lasach kończąc. Efekty dźwiękowe i muzyka idealnie tworzą nastrój i odzwierciedlają klimat gry.



    Czekamy na ten produkt z utęsknieniem, bo naprawdę jest na co. "Warcraft III: Reign of Chaos" zostanie wydany w naszym kraju przez CD Projekt, który zapowiada pełną polską wersję językową.

    INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: dystrybutor | wydawca | chaos
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy