Warcraft III - Nieumarli (Misja II)

Kampania Nieumarłych

[2] - Wykopując Trupy [2]

Legenda:
S - Start
  P1 - Palladyn nr1.
  B - Ballador
  Sa - Sage
  U - Uhter
  G - Golemy

Kiedy będziesz w trakcie rozbudowy swojej bazy warto zajrzeć

w okolicę punktu G, gdzie grasuje kilka golemów. Mają one

dla ciebie nie tylko kilka dodatkowych punktów doświadczenia,

ale również przydatny naszyjnik manny.

 

 

 

 

 

 

Dziennik Zadań

Główne:

  • Zabierz szczątki
    • Zabij Paladyna [G1#1]
    • Sprowadź Arthasa do grobowca Kel'Thuzada [G1#2]
    • Arthas nie może zginąć

[G1#2]

Na drodze do paladyna stanie

kilka wieżyczek obronnych, które bardzo łatwo można zniszczyć

za pomocą wozów z mięsem. Niekiedy kilku wojaków również stanie

naprzeciw twojemu oddziałowi, ale łatwo się z nimi rozprawisz.

Z samym paladynem również nie powinno być większych problemów.

Przy użyciu wszystkich jednostek (również wozów z mięsem)

rozprawisz się z nim w kilka minut. Do krypty z Kel'Thuzadem

powinieneś trafić bezproblemowo.

  • Załóż Bazę
    • Zbuduj Nekroplitę
    • Nawiedź Kopalnię
    • Zbuduj Kryptę
    • Zbuduj 3 Zikkuraty

Założenie bazy nie powinno

sprawić ci najmniejszych problemów. Warto jednak dodać aby

Zikkuraty budować na północy tak, by po zmodyfikowaniu ich

do wieży duchów spełniały funkcje defensywne.

  • Zdobądź

    Urnę

    • Zabij Paladynów [G2#1-3]
    • Zabierz Urnę [G2#3]

  • [G2#1]

    [G2#2]

    [G2#3]

    Aby zdobyć urnę, należy pokonać

    trzech paladynów. Pierwszy z nich znajduje się niedaleko twojej

    siedziby i może cię niekiedy gnębić atakami. Jest on obrońcą

    niewielkiej wioski, z której będą napływały jednostki, które

    mogą ci pokrzyżować plany zabicia Balladora. Warto więc tutaj

    uważać.

    Sagem raczej nie jest wymagającym

    przeciwnikiem, choć nie możesz go lekceważyć. Jego straż przyboczna

    nie jest duża, ale bardzo uciążliwa. Dodatkowym utrudnieniem

    jest pobliska wieżyczka.

    Ostatnim paladynem jest już

    nam dobrze znany Uther. Tym bardziej jest on wiele potężniejszy

    niż wcześniej. Dodatkowo koncentruje on całą swoją uwagę na

    Artasie, co może go mocno nadwerężyć. Musisz więc uważać aby

    nie stało się to początkiem końca! Gdy bohater będzie już

    w kiepskim stanie lepiej go wycofać na tyły a uthera zostawić

    innym.

    Wstęp

    Budynki

    Jednostki

    Kampania

    Nieumarłych [2] - Pełznąc przez Prochy [1]

    Kampania

    Nieumarłych [2] - Wykopując Trupy [2]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Wieczne Królestwo [3] Kampania

    Nieumarłych [2] - Klucz Trzech Księżyców [4]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Upadek Silvermoon [5] Kampania

    Nieumarłych [2] - Czas Czarnej Skały [6]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Oblężenie Dalaranu [7] Kampania

    Nieumarłych [2] - Pod Płonącym Niebem [8]

    INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy