Plaga Londeronu [1]- Zaraza i spustoszenie[3]
W tej misji będziesz miał dużą dowolność, jeśli chodzi o poznawanie mapy. Nie będzie tutaj nigdzie bazy sprzymierzonej, toteż musisz szanować swoje jednostki, aby potem nie okazało się, że do twojej dyspozycji pozostał tylko Arthas! W punkcie I znajduje się opończa inteligencji, która doda ci kilka punktów do tej statystyki.
Dziennik Zadań Główne:
Podczas wykonywania tego zadania musisz odznaczyć się dużą elastycznością. Tylko od ciebie zależy jak szybko i w jaki sposób zbadasz okolicę.
|
||||||||||
G1#1
|
Zadanie dotyczące spichlerza nie jest od razu
aktywne. Zostanie ono odsłonięte w momencie, gdy dotrzesz do dwóch
kapłanów. Nie zaznaczałem ich na mapie, aby wprowadzić odrobinę
napięcia do gry, którą prowadzisz. Nie musisz się o nic martwić,
gdyż mapa jest tak skonstruowana, abyś na pewno ich znalazł. Będą
oni bardzo pomocni podczas dalszej rozgrywki. Pomogą ci oni uzdrawiać
ranne jednostki, jednak nie możesz prowadzić kapłanów na przedzie
pochodu, gdyż nie są oni przystosowani do walki wręcz! W wykonaniu
samego zadania jedyne trudności mogą sprawić duże jednostki zwane
Plugastwem.
Dodatkowe:
- Uzdrawiające Źródło [D1#1]
D1#1D1#2
Fontanna znajduje się w punkcie D1#2. Jej znalezienie
to żaden problem. Jednak będzie jej bronił mały oddział. Nie zapominaj
w drodze do fontanny, że po drodze spotkasz wiele nieprzyjacielów,
z reguły są to mało wymagający przeciwnicy, ale nie lekceważ ich,
bo to może się źle skończyć.
Budynki
Plaga Londeronu [1] - Obrona Strahnbradu [1]
Plaga Londeronu [1] - Klan Czarnej Skały [2]
Plaga Londeronu [1] - Kult Potępionych [4] Plaga
Londeronu [1] - Marsz Plagi [5] Plaga
Londeronu [1] - Ubój [6] Plaga
Londeronu [1] - Brzegi Northendu [7] Plaga
Londeronu [1] - Niezgoda [8] Plaga
Londeronu [1] - Ostrze Mrozu [9]