Plaga Londeronu [1]- Obrona
Strahnbradu [1]
Zanim zaczniesz wypełniać zadanie główne rozejrzyj się trochę po okolicy w poszukiwaniu ciekawych rzeczy. Proponuję udać się do punktu Z, gdzie czeka na ciebie pewien wieśniak. Jak się później okaże, jest to bandyta wraz ze swoją szajką. Po jego zabiciu otrzymasz zwój uzdrawiający i oczywiście kilka punktów doświadczenia dla Arthasa. Następnie proponuję zwiedzić pobliska wioskę, gdzie w punkcie J przyłączy się do ciebie kilku nowych piechurów.
Dziennik Zadań Główne:
|
||||||||||||
G1
|
Główne zadanie do trudnych nie należy. Tym bardziej, iż w mieście znajduje się kilka dodatkowych jednostek, które mogą wzmocnić twój oddział. Jeśli zaatakujesz nadzorcę wszystkimi swoimi siłami jednocześnie, walka nie powinna trwać zbyt długo.
Dodatkowe:
- Uratuj Timmiego
[D1#1]
D1#1D1#2
Zadanie dostaniesz od Alicji W punkcie D1#1. Sam Timmi będzie uwięziony w klatce w punkcie D1#2. Po jego uwolnieniu dostaniesz od Alicji nagrodę w postaci pierścienia ochrony +1.
D2#1D2#2Po drodze do Strahnbradu przy moście (D2#1) spotkasz
bandę zbójów terroryzującą wieśniaków. Jak tylko podejdziesz do
bandy ucieknie ona do swojej kryjówki (D2#2). Gdzie będziesz musiał
się udać, aby dopaść złodzieja. Oczywiście swoje działania koncentrujesz
na kolejno najsilniejszych jednostkach. Podczas potyczki nie zapomnij
o uzdrawianiu na bieżąco swoich podwładnych poprzez odpowiedni
czar Arthasa.
Budynki
Plaga Londeronu [1] - Obrona Strahnbradu [1]
Plaga Londeronu [1] - Klan Czarnej Skały [2]
Plaga Londeronu [1] - Kult Potępionych [4] Plaga
Londeronu [1] - Marsz Plagi [5] Plaga
Londeronu [1] - Ubój [6] Plaga
Londeronu [1] - Brzegi Northendu [7] Plaga
Londeronu [1] - Niezgoda [8] Plaga
Londeronu [1] - Ostrze Mrozu [9]