Warcraft III - Ludzie (Budynki)

Budynki

Farma
Koszt: 80 złota20 drewna
Wymagania: brak
HP: 500
Opis: Każda farma dostarcza 6 jednostek żywności. Jednak po dojściu do pewnego poziomu (określonego w scenariuszu), wybudowanie kolejnych farm nie przynosi żadnych korzyści.
Hodowla Gryfów
Koszt: 250 złota120 drewna
Wymagania: Zamek i tartak
HP: 1200
Opis: W tym budynku można "produkować" Gryfich Jeźdźców. W tym budynku można również zająć się wynalazkiem o nazwie Młoty Burzy, dzięki któremu Gryfi Jeździec będzie raził dwóch przeciwników na raz. Koszt tego wynalazku to 200 sztuk złota150 drewna.
Koszary
Koszt: 240 złota80 drewna
Wymagania: brak
HP: 1500
Opis: Dzięki koszarom możesz rekrutować podstawowe jednostki twojej armii, którymi są Piechurzy, Strzelcy i Rycerze.
Koszary pozwalają również na opracowanie specjalizacji dla Piechurów (Obrona), której koszt to 150 złota100 drewna. Po jej uaktywnieniu jednostce będą zadawane mniejsze obrażenia.
Dla Strzelców są przeznaczone Długie Strzelby (koszt: 125 złota75 drewna), po opracowaniu tego wynalazku ww. jednostka będzie miała większy zasięg. Jednak do opracowania tego wynalazku jest wymagany warsztat.
Szkolenie Wierzchowców jest przeznaczone dla Rycerzy oraz Gryfich Jeźdźców. Dzięki niemu ich HP będzie większe o 150 punktów. Jego koszt to 250 złota200 drewna. Do jego opracowania jest wymagana kuźnia, tartak i zamek.
Ołtarz Królów
Koszt: 300 złota100 drewna
Wymagania: brak
HP: 900
Opis:Tutaj będziesz mógł wskrzeszać swoich poległych bohaterów. Będzie to możliwe tylko wtedy gdy w misji, którą obecnie wykonujesz nie będzie zastrzeżone, że dany bohater nie może zginąć.
Tajemne Sanktuarium
Koszt: 210 złota70 drewna
Wymagania: Twierdza
HP: 1050
Opis: W tym budynku możesz rekrutować Czarodziejki oraz Kapłanów. Tutaj możesz zająć się dodatkowymi umiejętnościami dla Czarodziejki i Kapłana.
Tartak
Koszt: 170 złota
Wymagania: brak
HP: 900
Opis: Do tego miejsca jest znoszone drewno z wyrębu lasu. Również tutaj możesz opracować wynalazki dotyczące Budownictwa oraz Zbieractwa drewna. Pierwsze z nich powoduje przyrost punktów HP budynków, natomiast drugi wynalazek zwiększa ilość drewna, jaką może zabrać ze sobą chłop.
Wieża Strażnicza
Koszt: 140 złota60 drewna
Wymagania: Tartak
HP: 600
Opis: Atakuje ona jednostki naziemne i latające (23-27).
Kuźnia
Koszt: 240 złota50 drewna
Wymagania: brak
HP: 1200
Opis: Jest przeznaczona głównie do opracowywania nowych technologii. Takich jak Miecze i Zbroje (Żelazne, Stalowe i Mithrilowe). Proch (Czarny, Rafinowany i Nasycony). Zbroja (Ćwiekowana, Wzmocniona i ze Skóry Smoka).
Wieża Obserwacyjna
Koszt: 80 złota20 drewna
Wymagania: brak
HP: 500
Opis: Jedynym zadaniem tej wieży jest ostrzeganie przed atakiem wrogich jednostek.
Wieża Strzelnicza
Koszt: 200 złota100 drewna
Wymagania: Warsztat
HP: 600
Opis: Bardzo dobry budynek defensywny, zadaje 90-111 obrażeń.
Warsztat
Koszt: 230 złota90 drewna
Wymagania: Twierdza, kuźnia
HP: 1200
Opis: W Warsztacie możesz skonstruować Żyrokopter, Kanonierów i Czołg Parowy. Są tutaj dostępne również odpowiednie udoskonalenia do tych maszyn.
Dla Żyrokoptera jest przeznaczony wynalazek o nazwie Bomby, który kosztuje 150 jednostek złota100 drewna. Aby wynalazek był aktywny, musisz mieć wybudowany Zamek. Dzięki tej specjalizacji będziesz mógł atakować cele naziemne.
Race to specjalizacja dla Kanonierów, pozwalająca odkryć wybrany obszar na mapie. Koszt tego wynalazku to 100 sztuk złota50 drewna.

Reklama

Wstęp

Budynki

Jednostki

Plaga Londeronu [1] - Obrona Strahnbradu [1]

Plaga Londeronu [1] - Klan Czarnej Skały [2]

Plaga Londeronu [1] - Zaraza

i spustoszenie [3]

Plaga Londeronu [1] - Kult Potępionych [4] Plaga

Londeronu [1] - Marsz Plagi [5]Plaga

Londeronu [1] - Ubój [6] Plaga

Londeronu [1] - Brzegi Northendu [7]Plaga

Londeronu [1] - Niezgoda [8] Plaga

Londeronu [1] - Ostrze Mrozu [9]

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama