Budynki
Farma Koszt: 80 złota i 20 drewna Wymagania: brak HP: 500 Opis: Każda farma dostarcza 6 jednostek żywności. Jednak po dojściu do pewnego poziomu (określonego w scenariuszu), wybudowanie kolejnych farm nie przynosi żadnych korzyści. |
|
Hodowla Gryfów Koszt: 250 złota i 120 drewna Wymagania: Zamek i tartak HP: 1200 Opis: W tym budynku można "produkować" Gryfich Jeźdźców. W tym budynku można również zająć się wynalazkiem o nazwie Młoty Burzy, dzięki któremu Gryfi Jeździec będzie raził dwóch przeciwników na raz. Koszt tego wynalazku to 200 sztuk złota i 150 drewna. |
|
Koszary Koszt: 240 złota i 80 drewna Wymagania: brak HP: 1500 Opis: Dzięki koszarom możesz rekrutować podstawowe jednostki twojej armii, którymi są Piechurzy, Strzelcy i Rycerze. Koszary pozwalają również na opracowanie specjalizacji dla Piechurów (Obrona), której koszt to 150 złota i 100 drewna. Po jej uaktywnieniu jednostce będą zadawane mniejsze obrażenia. Dla Strzelców są przeznaczone Długie Strzelby (koszt: 125 złota i 75 drewna), po opracowaniu tego wynalazku ww. jednostka będzie miała większy zasięg. Jednak do opracowania tego wynalazku jest wymagany warsztat. Szkolenie Wierzchowców jest przeznaczone dla Rycerzy oraz Gryfich Jeźdźców. Dzięki niemu ich HP będzie większe o 150 punktów. Jego koszt to 250 złota i 200 drewna. Do jego opracowania jest wymagana kuźnia, tartak i zamek. |
|
Ołtarz Królów Koszt: 300 złota i 100 drewna Wymagania: brak HP: 900 Opis:Tutaj będziesz mógł wskrzeszać swoich poległych bohaterów. Będzie to możliwe tylko wtedy gdy w misji, którą obecnie wykonujesz nie będzie zastrzeżone, że dany bohater nie może zginąć. |
|
Tajemne Sanktuarium Koszt: 210 złota i 70 drewna Wymagania: Twierdza HP: 1050 Opis: W tym budynku możesz rekrutować Czarodziejki oraz Kapłanów. Tutaj możesz zająć się dodatkowymi umiejętnościami dla Czarodziejki i Kapłana. |
|
Tartak Koszt: 170 złota Wymagania: brak HP: 900 Opis: Do tego miejsca jest znoszone drewno z wyrębu lasu. Również tutaj możesz opracować wynalazki dotyczące Budownictwa oraz Zbieractwa drewna. Pierwsze z nich powoduje przyrost punktów HP budynków, natomiast drugi wynalazek zwiększa ilość drewna, jaką może zabrać ze sobą chłop. |
|
Wieża Strażnicza Koszt: 140 złota i 60 drewna Wymagania: Tartak HP: 600 Opis: Atakuje ona jednostki naziemne i latające (23-27). |
|
Kuźnia Koszt: 240 złota i 50 drewna Wymagania: brak HP: 1200 Opis: Jest przeznaczona głównie do opracowywania nowych technologii. Takich jak Miecze i Zbroje (Żelazne, Stalowe i Mithrilowe). Proch (Czarny, Rafinowany i Nasycony). Zbroja (Ćwiekowana, Wzmocniona i ze Skóry Smoka). |
|
Wieża Obserwacyjna Koszt: 80 złota i 20 drewna Wymagania: brak HP: 500 Opis: Jedynym zadaniem tej wieży jest ostrzeganie przed atakiem wrogich jednostek. |
|
Wieża Strzelnicza Koszt: 200 złota i 100 drewna Wymagania: Warsztat HP: 600 Opis: Bardzo dobry budynek defensywny, zadaje 90-111 obrażeń. |
|
Warsztat Koszt: 230 złota i 90 drewna Wymagania: Twierdza, kuźnia HP: 1200 Opis: W Warsztacie możesz skonstruować Żyrokopter, Kanonierów i Czołg Parowy. Są tutaj dostępne również odpowiednie udoskonalenia do tych maszyn. Dla Żyrokoptera jest przeznaczony wynalazek o nazwie Bomby, który kosztuje 150 jednostek złota i 100 drewna. Aby wynalazek był aktywny, musisz mieć wybudowany Zamek. Dzięki tej specjalizacji będziesz mógł atakować cele naziemne. Race to specjalizacja dla Kanonierów, pozwalająca odkryć wybrany obszar na mapie. Koszt tego wynalazku to 100 sztuk złota i 50 drewna. |
Budynki
Plaga Londeronu [1] - Obrona Strahnbradu [1]
Plaga Londeronu [1] - Klan Czarnej Skały [2]
Plaga Londeronu [1] - Kult Potępionych [4] Plaga
Londeronu [1] - Marsz Plagi [5] Plaga
Londeronu [1] - Ubój [6] Plaga
Londeronu [1] - Brzegi Northendu [7] Plaga
Londeronu [1] - Niezgoda [8] Plaga
Londeronu [1] - Ostrze Mrozu [9]