Volvo tworzy grę wyścigową

Jak donosi dziennik New York Times, producent samochodów znanej i cenionej marki Volvo postanowił... na własną rękę stworzyć swoją grę promocyjną na konsole Microsoft Xbox obecnej generacji.

Produkcja będzie zatytułowana "Volvo Drive for Life" i jak nie trudno się domyślić - będzie wyróżniać się w ramach gatunku za sprawą prezentacji najbezpieczniejszych samochodów świata. Volvo od lat nosi miano producenta aut, które przodują w tej dziedzinie - co za tym idzie gra nie będzie nastawiona na karkołomne rajdy, a raczej na kurs spokojnego kierowania samochodem.

Jednym z elementów gry będzie bowiem specjalny tryb treningowy, gdzie zostaniemy przeniesieni na wirtualne tereny w okolicach autentycznego szwedzkiego miasta Gothenburg. Tam będziemy mieli do pokonania szereg zadań, które sprawdzą nasz styl panowania nad autem. Dopiero po utemperowaniu naszych dzikich zakusów zostaniemy wysłani na trasy rozmieszczone w różnych miejscach globu.

W grze będą dostępne trzy modele aut, z pomocą których pokonamy trzy trasy. Za kierownicą S40 przejedziemy się o autostradzie nabrzeżnej w Kalifornii, z pomocą S60 R zrobimy kilka okrążeń na włoskim torze Grand Prix w okolicach Monza, a wsiadając do XC90 pokonamy trasę w szwedzkim Jukkasjarvi.

Gra ma też zawierać specjalny system pokazujący testy zderzeń samochodów opracowany przez zespół deweloperski Climax.

New York Times twierdzi, że kopie gry będą rozprowadzane przez lokalnych dealerów Volvo wraz z początkiem przyszłego roku. Początkowo program trafi tylko do Stanów Zjednoczonych.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dziennik | The New York Times | times
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama