Ultima Online 2 dzięki Mythic?

Pod koniec czerwca Electronic Arts przejęło kontrolę nad firmą Mythic Entertainment. Nie ujawniono jednakże, czym zajmą się twórcy kultowego "Dark Age of Camelot". Ostatnia aktualizacja oficjalnej witryny najważniejszej gry sieciowej EA daje małą podpowiedź.

Niezależny do niedawna deweloper w chwili obecnej pracuje nad "Warhammer Online: Age of Reckoning". Zaplanowany na przyszły rok MMORPG może nie być jedyną propozycją firmy w najbliższej przyszłości.

Oficjalne ogłoszenie zakłada, że Mythic będzie wspierać dotychczasowy zespół projektantów pracujących w Electronic Arts nad obsługą "Ultima Online". Obie grupy wspólnymi siłami mają "wykuć przyszłość Britannii". Przedstawiciele obu firm odmówili dalszych komentarzy odnośnie wspólnych planów, które zamierzają ujawnić w późniejszym terminie.

Obserwatorzy jednakże oczekują podjęcia prac nad "Ultima Online 2", kontynuacją jednej z pierwszych poważnych gier MMORPG, którą uruchomiono w 1997 roku. Pomimo prawie dziesięciu lat od premiery tytuł wciąż cieszy się popularnością. Według MMOGChart.com gra posiada ponad 135 tysięcy stałych użytkowników, przy czym około 70 tysięcy pochodzi z Japonii.

Przypomnijmy, że pierwsze informacje o "Ultima Worlds Online: Origin", która miała być kontynuacją serii, pojawiły się w 1999 roku. Zaledwie dwa lata później projekt anulowano. Za oficjalną przyczynę podano chęć skupienia się na obsłudze użytkowników pierwszej odsłony. Do tej pory użytkownicy "Ultima Online" otrzymali sześć różnych rozszerzeń do gry.

Electronic Arts pomimo pozycji lidera wśród wydawców gier nie ma w swojej ofercie żadnej dużej płatnej produkcji sieciowej.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama