Two Worlds dopiero w nowym roku

Tworzona przez polski zespół Reality Pump i firmę wydawniczą Zuxxez gra RPG nie trafi do sprzedaży zgodnie z przedstawionym uprzednio terminem. Deweloperzy zdecydowali się jeszcze raz przesunąć datę premiery swojej szumnie zapowiadanej produkcji utrzymanej w konwencji fantasy.

Z nowych informacji wynika, że gra, która miała być dostępna dla posiadaczy komputerów klasy PC oraz konsoli Xbox 360 jeszcze tegorocznej jesieni, zadebiutuje najwcześniej w marcu 2007 roku.

"Two Worlds" ma wyróżniać się za sprawą wstrząsających prezentacji pojedynków i walk, fascynujących postaci i realistycznych światów. Zdaniem deweloperów elementy te pozwolą na stworzenie nowych wymiarów w gatunku RPG.

Do tego gra będzie posiadać epicką fabułę przygotowaną przez doświadczonych twórców i powiązaną z filmowym klimatem oraz ogromną swobodą decyzji podejmowanych przez gracza podczas nielinearnej przygody.

Wydawcy tłumaczą, że decyzję o przełożeniu terminu premiery podjęto z uwagi na jakość produkcji. Zuxxez chce, aby tytuł posiadał więcej opcji, a stosowne poprawki dopięto na ostatni guzik.

Całość uzupełni zapadający w pamięć soundtrack autorstwa Harolda Faltermeyera oraz oprawa graficzna m.in. korzystająca z efektów Pixel Shader i HDR. Do tego gra będzie czerpać garściami z wsparcia dla procesorów wielordzeniowych.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: deweloper | deweloperzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy