Firma Techland poinformowała, że rozpoczęła prace nad lokalizacją gry przygodowej Tony Tough, utrzymanej w konwencji Sam & Max Hit The Road. Gra pomimo wesołej i zwariowanej oprawy audio-wizualnej skierowana jest przede wszystkim do starszego odbiorcy. Wszystko za sprawą setek aluzji, podtekstów i gagów parodiujących, bądź nawiązujących do najbardziej znanych książek, gier, seriali TV, czy wreszcie filmów. Nic więc dziwnego, że nad biurkiem prywatnego detektywa Tonyego wisi plakat ze Świętym Mikołajem na tle księżyca, oraz z napisem "Chcę uwierzyć"!
Tego typu żartów można w grze znaleźć tysiące! Techland zapowiada, że polska wersja językowa (napisy i wypowiedzi) zostaną przetłumaczone z dbałością o oryginalne poczucie humoru twórców gry. Wkrótce mają się odbyć beta testy polonizacji Tony Tougha, które jeśli wypadną pomyślnie zapewnią premierę na przełomie lutego i marca.
Wkrótce więcej szczegółów na temat tej, wracającej do korzeni, przygodówki!